پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری|قائم مقام وزیر کشور: کناره گیری آمریکا از برجام برای ملت ایران مبارک است

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسین هاشمی عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: مازندران از استانهای موفق و با ظرفیت در زمینه‌های مختلف است و برای کشور یک منبع تغذیه موادغذایی است.

وی افزود: کنار رفتن آمریکا از برجام برای ما مبارک بود و بعد از 15 ماه که ما را نگه داشت و تمام مسیرها را مسدود کرده که  به هیچ وجه نباید احساسی عمل کنیم. با منطق تدبیر و شجاعت جواب آنها را بدهیم . طبق فرموده مقام معظم  رهبری مذاکره می‌کنیم  ادامه می‌دهیم اما اگر به نفع ما نباشد ادامه نمی‌دهیم.

هاشمی افزود: مالیات حق و درست است که 75 هزینه کشور از طریق دریافت مالیات است. مازندران دربخش کشاورزی حرف اول را در کشور بزند و صنایع تبدیلی کشاورزی می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد .

وی بیان کرد: معدن جز ثروت ملی و خدادادی است که 76 نوع ماده معدنی در کشور وجود دارد که دولت تلاش دارد از خام فروشی جلوگیری و با فرآوری به صادرات تبدیل کنیم و از تمام توان جهت افزایش ارزش افزوده استفاده کنیم.

هاشمی گفت: سرمایه‌گذار و کارآفرین نباید در پیچ و خم ادارات گرفتار شوند بلکه مدیران باید طبق وظیفه ملی و شرعی که مسیر را هموار و با افرادی که مانع می‌شوند برخورد شود.

قائم مقام وزیر کشور تصریح کرد: به امکانات و توانمندی استان نگاه کنیم و از ظرفیت نمایندگان استان جهت رفع موانع و مشکلات و توسعه استان استفاده کنیم.

هاشمی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یعنی تلاش مضاعف، ایجاد خلاقیت استفاده از ظرفیت‌ها نتیجه سریع است که نباید اجازه دهیم اختلاف در مسیر کار مانع ایجاد کند و از حاشیه سازی بپرهیزیم.

وی افزود: مازندران استانی مستعد در زمینه نیروی انسانی توانمند و تحصیل کرده است که باید بدانیم به دنبال صنایع آلاینده نرویم بلکه  از صنایع کشاورزی،تبدیلی و غذایی حمایت کنیم.

هاشمی افزود: مدیران ارتباط خود را با مردم بیشتر کنند و اتاق فکر را افزایش دهیم از ظرفیت دانشگاهها و توان اساتید نیز استفاده شود و درمیزگرد استانی بحث را برای مردم باز کنیم و گزارشات را از طریق رسانه ملی به مردم ارائه کنیم و مردم را به آینده امیدوار کنیم.

وی تصریح کرد : هشت سال جنگ تحمیلی تجربه خوبی برای ما بود و بدانیم اگر انسجام درونی میان مسئولان و مردم حاکم   باشد و تابع مقام معظم رهبری باشیم نه آمریکا ونه هیچ کشور دیگر تمی تواند آسیبی به ما وارد کند  و با وحدت همدلی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.