پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری|اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران آغاز شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال  شد.

وی افزود: تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 صبح  شنبه 22 اردیبهشت ماه از محورهای کندوان، هراز و سوادکوه ممنوع است. تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24  جمعه 21 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24  همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی با اشاره به محدودیت ترافیکی در محور هراز، افزود: تردد تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا  24 امروز و از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 2182934 و 2182920 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

 / ز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.