پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری|استکبار جهانی به دنبال براندازی نظام اسلامی است

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با دعوت مومنان به تقوای الهی، اظهار داشت: ماه رمضان ماه تهذیب نفس بوده و مومنان در این ماه به خدا نزدیک تر هستند.

وی افزود: ماه رمضان آغاز سال عبادی مومنان بوده و شب قدر گل سرسبد روزی خواری مردم در این ایام متجلی می‌شود.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه مومنان با اراده و همت همراه با صداقت، اخلاص و دلدادگی بتوانند در ماه رمضان سبک زندگی قرآنی را در خود ترویج کنند، تصریح کرد: قرآن کریم آئینه زندگی انسان بوده و باید نسبت به ترویج آن در جامعه در ایام سال تلاش کنیم.

یوسف پور با بیان اینکه درس صبر و مقاومت را از طریق ماه مبارک رمضان تقویت خواهیم کرد، افزود: استکبار جهانی در جبهه‌های مختلف سخت افزاری و فضای مجازی علیه اسلام، قرآن و معمار کبیر انقلاب و ولایت فقیه شایعه‌سازی، دروغ پردازی و شبهه افکنی تا موقعیت نظام اسلام را متزلزل می‌کنند.

وی با تاکید بر درس آموزی از قیام نبی مکرم اسلام و امیرمومنان (ع)، گفت: باید در برابر دشمن بایستیم و نقشه‌های استکباری را خنثی تا ولایت فقیه از ما راضی باشد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه مردم مازندران پیشتاز حکومت علویان بوده اند، افزود: مردمان این استان همواره دوستدار ولی فقیه زمان بوده و هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با تقدیر از حضور حماسی مردم مازندران در راهپیمایی روز قدس امسال، گفت: رئیس جمهور احمق آمریکا به نام ترامپ، سفارت خود را به بیت المقدس منتقل کرده و مشکل مردم فلسطین مضاعف شده است.

یوسف پور با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب همواره فلسطین را به کشور اسلامی مبدل و بستر انتفاضه و قیام‌های مردمی را فراهم کرده است، افزود: امروز اسرائیل در سرزمین مقدس فلسطین زمنگیر است.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران پس از برجام، گفت: مذاکره باید بر اساس مصالح اسلامی، تامین منافع ملی و اخذ تعهد متقن، روشن و قاطعانه صورت گیرد.

امام جمعه موقت ساری با تاکید بر اینکه مذاکره کنندگان باید مصالح نظام اسلامی و ولایت فقیه را در نظر داشته باشند، تصریح کرد: آمریکا و استکبار جهانی به دنبال براندازی نظام است.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.