پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساروی: تمام تلاشم را برای کسب مدال کشتی المپیک پاریس به کار می‌گیرم

0

 محمدهادی ساروی کشتی‌گیر وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی که مدال برنز رقابت‌های جهانی صربستان و طلای مسابقات آسیایی هانگژو را تصاحب کرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: هم در مسابقات جهانی کشتی آزاد بلگراد صربستان و هم در رویداد آسیایی هانگژو کشور چین رقابت‌های سخت و سنگینی را داشتم که از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم مازندران و شهرستان آمل از ورزشکاران، افزود: همیشه قدردان لطف و محبت مردم هستم، همشهریان و همه مردم دعاگوی ورزشکاران هستند و خدا را شکر می‌کنم که در رویدادهای جهانی و آسیایی توانستم دل مردم را شاد کنم و با کسب مدال شادی را برای آنها به همراه داشته باشم.

ساروی تصریح کرد: از خداوند می‌خواهم که در مسیر قهرمانی و ورزش همیشه یار و یاورمان باشد تا بیشتر از گذشته دل مردم را شاد کرده باشم.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ ماه آینده مسابقات بسیار سخت و حساس المپیک پاریس را پیشرو داریم، گفت: تمام تلاش و توان خود را برای آماده‌سازی در این رویداد مهم به کار می‌بندم تا بتوانم دست پر به وطن بازگشته و شادی دوباره را رقم بزنیم.

قهرمان وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی، بیان کرد: امسال مسابقات جهانی و آسیایی بافاصله بسیار کم برگزار شد و توانستم علاوه بر کسب سهمیه المپیک، جایگاه سوم جهانی و جایگاه نخست آسیایی را از آن خود کنم.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.