پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساخت ۹هزار واحد مسکن مددجویی تا ۲ سال آینده در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمود حسینی‌پور امروز در جلسه امضای تفاهم‌نامه  با مرکز اقتصادی کمیته امداد امام خمینی با استانداری مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر ۹ هزار مددجوی نیازمند مسکن در مازندران داریم طبق امضای تفاهم‌نامه استانداری با کمیته امداد امام خمینی با تغییر کاربری بخشی از زمین‌های که این نهاد در اختیار دارد و ایجاد ارزش افزوده اعتبار مورد نیاز برای ساخت ۹ هزار واحد مسکن مددجویی را تامین کنیم‌.

وی گفت: جلسه امروز با حضور دستگاه‌های مختلف در همین رابطه بود، در چند زمینه همکاری بحث شد و بررسی صورت گرفت.

حسینی‌پور تصریح کرد: یکی از مهمترین مباحث اهدای زمین ۷ هکتاری توسط مرکز اقتصادی کمیته امداد امام خمینی برای شبکه آب و فاضلاب فریدونکنار به صورت رایگان بود که قرار شد حداکثر تا یک ماه آینده تعهدات کارسازی شود‌.

استاندار مازندران همچنین اعلام کرد: مجموعا قرار شد تغییر کاربری۲۰ هکتار زمین در یکی از مناطق انجام شود تا از محل فروش زمین بتوانیم با کلنگ‌زنی تا دو سال آینده مشکل مددجویان را برطرف کنیم.

وی در پایان یادآور شد: در طرح مولدسازی در اراضی‌ که در اختیار دولت است نگاه‌مان این است که به نفع مردم کار انجام شود یعنی زمین‌های دولتی که کاربری خاصی ندارد به نفع مردم مازندران مولدسازی شود، تا الان بیش از ۱۵۰ مورد پلاک برای مولدسازی به ستاد دبیرخانه مرکز معرفی کردیم.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م

 


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.