پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساخت کارگاه آموزشی وقفی برای یک هنرستان در قائمشهر

0

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران روز شنبه همزمان با هشتمین روز از هفته وقف در مراسمی که به منظور اجرای نیت واقف در هنرستان علینقی کنی برگزار شد گفت که این کارگاه آموزشی با ۵۱۰ متر مربع تا مرداد ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مجموع هزینه انجام شده از محل درآمد موقوفات علینقی کنی طی سال جاری برای هنرستان را سه میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود که علاوه بر ساخت کارگاه آموزشی ، امسال از محل درآمد این موقوفات ۲۸ قلم کالا و تجهیزات به ارزش یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال برای هنرستان خریداری و اهداء شد.

وی با اعلام این که از سال ۹۵ تاکنون از محل عواید موقوفه علینقی کنی برای این هنرستان کالا و تجهیزات خریداری می شود، گفت : سال ۹۵ برای خریداری ۳۳۹ قلم کالا و تجهیزات یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال و برای ساخت هنرستان هم هم یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده بود.

مدیرکل اوقوف و امور خیریه مازندران افزود: در سال ۹۶ برای خرید ۵۳ قلم تجهیزات و ۶۰۰ قلم کالا چهار میلیارد و ۷۶ میلیون ریال و در سال ۹۷ هم برای حدود ۳۰۰ قلم کالا و تجهیزات بیش از ۲ میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال هزینه شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.