پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساخت پل چهارم جشمه کیله پس از ۸ سال آغاز شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمد زرودی عصر شنبه در دهمین نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به ساخت پل چهارم چشمه کیله تصریح کرد: این پل پس از هشت سال خواب ، بار دیگر ساخت آن از سر گرفته شده و از همه مدیران انتطار داریم تا با ارتباطاتی که دارند در ساخت آن به شهرداری کمک کنند.

وی با اشاره به گشایش فازنخست کارخانه کمپوست تنکابن اظهار داشت: دغدغه اصلی این کارخانه، خرید دستگاه  ترنر بود که به دلیل اعمال تحریم ها و نوسانات ارزی و مابه التفاوت ارزی قابل توجه آن  با کندی مواجه شده بود که این مهم با پیگیری ها و رایزنی های  لازم  به ثمر نشست.

 و ی افزود: در سال جاری مبلغ ۱۴ میلیارد تومان اعتبار  از محل سفر مقام معظم رهبری به مازندران اختصاص داده شد که از این میزان مبلغ هفت میلیارد تومان اختصاصا برای کارخانه کمپوست و تصفیه شیرابه تنکابن تخصیص داده شد.

زرودی با بیان اینکه در هفته گذشته ثبت سفارش دستگاه ترنر در آلمان انجام شد، اضافه کرد: پیمانکار پروژه کمپوست در روزهای آینده برای خرید این دستگاه به آلمان سفر می کند .

شهردار تنکابن با اشاره به تصویب طرح سه شنبه های بدون خودرو در تنکابن در نشست شورای ترافیک این شهرستان ، آن را تصمیمی شجاعانه از سوی فرماندار تنکابن دانست و بیان داشت: در همه جای دنیا  بافت مرکزی شهر انسان محور است در حالیکه شهر  ما برعکس بوده و هسته مرکزی شهر در انحصار خودرو هاست که جلوه خوبی ندارد.

مدیر شهری تنکابن اظهار داشت: سه شنبه های بدون خودرو در تنکابن از این هفته اجرایی می شود.وی با بیان اینکه با تغییرات لحاظ شده در این دوره مدیریتی بودجه شهرداری از ۲۱ میلیارد تومان به ۳۵ میلیارد تومان افزایش یافته است، ادامه داد: اما این میزان پاسخگوی پروژه های عمرانی نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.