پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساخت و سازهای غیرمجاز زیبایی های رامسر را از بین می برد

0

به گزارش خبرنگار مهر احمد جعفر سعیدی شامگاه جمعه در جلسه فصلی با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان رامسر با بیان اینکه دهیاران به امور کشاورزان و دامداران و قشر کارگر سرکشی می‌کنند گفت: کشاورزی سبب تولید و اشتغالزایی سبب ایجاد درآمد و رونق تولید می‌شود.

دادستان رامسر خطاب به دستگاه‌های متولی مانند بخشداری دهیاری شهرداری امور منابع آب محیط زیست منابع طبیعی جهاد کشاورزی میراث فرهنگی و گردشگری خطوط انتقال آب تصریح کرد: این دستگاه‌ها موظف هستند از هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در حوزه کاری شأن جلوگیری کنند زیرا عدم جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و عدم اقدام مناسب طبق قانون جرم محسوب می‌شود.

مدعی العموم گفت: قانون مجازات استفاده کنندگان غیر مجاز از آب برق تلفن گاز مخابرات فاضلاب پیش بینی شده و باید از هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز پیشگیری کنند.

احمد جعفر سعیدی با اشاره به اینکه من رامسری نیستم و افتخار می‌کنم به مردم خوب و شریف رامسر خدمت می‌کنم خاطر نشان کرد: تا روزی که به شمال نیامده بودم دریا را از نزدیک مشاهده نکرده بودم به خاطر ساخت و سازهای غیرمجاز که از قبل بوده افسوس می‌خوردم و تقاضا دارم با جدیت تمام از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری کنید.

دادستان رامسر گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز سبب می‌شود زیبای های شهرستان رامسر از بین برود و بعضی جاها مراجعه می‌کنم قلبم می‌گیرد که چرا این چنین چهره شهر و روستا با ساخت و ساز غیر مجاز چهره نامناسبی به خود گرفته است.

وی تصریح کرد: در اتاق من همیشه به روی همه باز است و اگر گزارشی از ساخت و ساز غیر مجاز وجود دارد اعلام کنید تا نسبت به پیشگیری آن اقدام کنیم.

جعفر سعیدی افزود: تغییر کاربری، تجاوز به رودخانه و بستن حریم رودخانه مهم است و در سیل اخیر که خسارات جانی و مالی داشت ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه بود که سبب خسارات سنگینی شد.

وی با بیان اینکه دهیاران و شوراهای اسلامی روستا با مردم آشنایی دارند و با شناسایی خلافکاران سبب ایجاد امنیت در روستاها شوند تصریح کرد: دادستان به عنوان مدعی العموم جرمی که نظم عمومی را بهم می‌زند تعقیب مجرم را در دستور کار قرار می‌دهد تا نظم عمومی مختل شده اعاده شود و گزارش‌های مردمی سبب کشف جرم و برخورد می‌شود.

وی افزود: قانون و دین ما مکلف کرده افرادی که از وقوع جرمی غیر قابل گذشت باخبر می‌شوند به دادستان اطلاع دهند.

دادستان رامسر خاطر نشان کرد: جرایم مشروبات مواد مخدر خانه فساد و تعرضاتی که به منابع طبیعی می‌شود با گزارش‌های مردمی پیگیری می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.