پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساختمان عمارت شهرداری ساری پنج مدعی جدید پیدا کرد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، در بین گزینه های جدید علی اسد فرماندار بابلسر که سابقه مدیرکلی راه و شهرسازی مازندران را در کارنامه اش دارد، سید مسعود مدینه رئیس فعلی شورای اسلامی شهر ساری، جواد طالبی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران، حمید هاشمی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها و قربانیان و وحید اکبری نیز اضافه شدند.
پیش از این نیز نام سعید نجاریان عضو شورای اسلامی شهر و عباس رجبی مدیرعامل پسماند شهرداری ساری برای این مسند مطرح شده بود.

اگر چه گمانه زنی بدبینانه رسانه ای و فضای مجازی در ساری این است که نامزد اصلی از قبل با رایزنی پشت پرده اعضای شورا و متنفذین شهر مشخص شده و بقیه برای داغ کردن تنور انتخابات به میدان آمده اند، ولی هنوز قضاوت در این باره زودهنگام است چون برخی از افراد وارد شده به این گردونه خودشان را در موقعیت ممتازتری از بازیگری در نقش سیاهی لشگر می دانند.

گمانه زنی رسانه ای حکایت از این دارد که سید مسعود مدینه که هم اکنون ریاست شورای اسلامی شهر ساری را بر عهده دارد، قرار است به عمارت شهرداری ساری کوچ کند . مدینه سابقه دو دوره عضویت در شورای شهر مرکز استان را در کارنامه اش دارد و در دوره پنجم نیز با کنار زده علیجان شمشیر بند رئیس  سابق  شورای شهر بر جایگاهش در ریاست شورا تکیه زد،

مبنای اصلی گمانه زنی رسانه ای به نفع مدینه این است که وی از جمله اعضای شورای شهر ساری است که در زمان انتخابات شورای پنجم در فهرست مورد تایید شهردار سابق قرار داشت و اکنون نیز با لابی پشت پرده قرار است به عمارت شهرداری برود .

شهر ساری با ۴۰۰ هزار جمعیت از اواخر اسفندماه سال گذشته با استعفای مهدی عبوری و کوچش به وزارت راه و شهرسازی به عنوان معاون محمداسلامی بدون شهردار شده است .

اعضای شورا پیش از این اواخر ماه اردیبهشت عبدالحمید فرزانه را به عنوان شهردار ساری انتخاب کرده بودند که به خاطر طی نکردن مراحل قانونی ، صلاحیتش در وزارت کشور مورد تایید قرار نگرفت .

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری در باره نامزدهای شهرداری این شهر به خبرنگار ایرنا ، گفت: در حال حاضر هفت نفر از سوی اعضای شورا برای شهرداری ساری معرفی شدند که پرونده این نامزدها در نشست علنی شورای بررسی می شود.
علی اکبر زلیکانی روز سه شنبه  در پیامکی که برای خبرنگار ایرنا از نشست غیر علنی شورای اسلامی شهر ساری ارسال کرد نوشت: بررسی صلاحیت این نامزدها در شورای اسلامی شهر ساری شروع شد.
وی هیچ اشاره ای به مدت زمان بررسی صلاحیت ها و اعلام گزینه های نهایی نکرده است.
۶۹۸۲/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.