به گزارش خبرنگار مهر، یدالله طهماسبی عصر چهارشنبه در نشست کارگروه شبکه علمی بااشاره به اینکه آماده سازی زیرساخت های شبکه مذکور تا پایان هفته آتی به پایان خواهد رسید افزود:با برنامه ریزی های انجام شده، امیدواریم در دهه فجر سال جاری، فاز نخست این شبکه در استان راه اندازی شود.
وی افزود: همچنین در نظر است در فازهای مختلف کلیه مراکز علمی و دانشگاههای استان به شبکه مذکور متصل شوند.
وی اظهار داشت: مازندران دارای جمعیتی بالغ بر سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است که بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ سیم کارت فعال در استان موجود است و در سطح استان بیش از هفت میلیون و ۷۰۰ هزار سیم کارت وجود دارد که از این تعداددر حدود ۵۵ درصد فعال است.
اوقات شرعی کیاسر












