پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زیباترین جاده دنیا همچنان قربانی می‌گیرد

0

پایگاه خبری چهاردانگه:  محور ساری – تاکام یکی از مبادی ورودی و خروجی مرکز مازندران بوده که در بیشتر اوقات ترافیک سنگینی در این محور حاکم است.

طرح چهار بانده کردن این محور مهم در ساری از سال 90 شروع شده اما با وجود گذشت حدود هفت سال از زمان اجرای این پروژه، هنوز مسئولان و متولیان استان کاسه چه کنم چه کنم به دست گرفتند و ظاهرا قرار نیست این پروژه تکمیل شود.

قبل از شروع عملیات کنده‌کاری در محور، زمانی که راننده با مانع مواجه می‎شد می‌توانست از اندک شانه خاکی که در مسیر وجود دارد برای فرار استفاده کند ولی در حال حاضر با برداشت که از کنار جاده انجام شد، راه فرار رانندگان در زمان بروز حادثه نیز بسته شد و برخی از تصادفات در این مسیر به دلیل نداشتن راه دررو در زمان بروز موانع است.

جاده ساری-تاکام، یکی از محورهای پر تردد مازندران است که در پایان هر هفته شاهد ترافیک سنگین در این محور هستیم. در ایام تعطیلات همیشه مسافران از ساری تا تاکام که حدود 20 کیلومتر است را سه ساعت در مسیر هستند.

سئوال اینجاست مسئولان به چند کشته برای تکمیل جاده ساری تاکام رضایت می‌دهند. ایام #تعطیلات محور ساری تاکام  به بن بست می‌خورد و براستی گناه مردم چهاردانگه و دودانگه مگر چیست که باید هر از گاهی شاهد خاک کردن عزیزانشان در این محور باشند.

گزارش از حسین قربانی / تسنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.