پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زنگ استکبارستیزی در مدارس استان مازندران نواخته شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مراسم نمادین زنگ استکبارستیزی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در مدارس مازندران نواخته شد. این مراسم نمادین با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولان دستگاه تعلیم و تربیت استان در دبیرستان دخترانه ابوریحان بیرونی ساری برگزار شد.

عسگری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه در سیزدهم آبان، دانش‌آموزان غیور ایران اسلامی، با همه آنانی که برای آرمانخواهی و آزادگی، جان در راه عدالت نثار کردند، تجدید پیمان می‌بندند اظهار داشت: در یوم الله 13 آبان جوانان آزاده ما با هوشیاری و ایستادگی، شرف و عزت و استقلال را برای مردم به ارمغان آوردند و غرور استعمارگران و مستکبرین را شکستند و این روز برای همیشه از جمله روزهایی است که در حافظه تاریخی کشور ماندگار است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: با توجه به افزایش هجمه‌های دشمنان در مقطع کنونی تنها راه پیشرفت کشور وحدت، امید به آینده و ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی  است و راهپیمایی 13 آبان یکی از میعادگاه‌های عظیم برای نمایش همبستگی ملی به شمار می‌آید.

وی بیان کرد: واقعه سیزده آبان  که به تعبیر حضرت امام راحل  (ره) به انقلاب دوم مشهور است به دوستداران نظام، قوت بخشید و امیدواری ملت را در پیروزی بر استکبار افزون کرد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.