پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس چهاردانگه طنین‌انداز شد

همزمان با سراسر کشور؛

زنگ احسان و نیکوکاری همزمان با تمامی مدارس کشور و با حضور مسئولین شهری و منطقه ای در مدارس منطقه چهاردانگه به صدا در آمد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ زنگ احسان و نیکوکاری صبح امروز همزمان با سراسر کشور در دبستان فردوسی شهر کیاسر نواخته شد.

این آیین باشکوه بصورت همزمان در سایر مدارس منطقه برگزار شد و صدری‌نیا فرمانده سپاه، حجت الاسلام نوری رئیس سازمان تبلیغات کیاسر، خلیلی ازنی رئیس آموزش و پرورش، آروند رئیس کمیته امداد، خادمی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، اکبری کارنامی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش و دیگر مسئولین حضور داشتند.

«حامد خلیلی ازنی» رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در قسمتی از این آئین باشکوه با بیان اینکه وظیفه آموزش و پرورش تنها یاددهی محتوای کتب درسی نیست اظهار داشت: «تقویت روحیه و مهارت انفاق در بین دانش آموزان از اصلی ترین اهداف آموزش و پرورش است که تمام تلاش کادر ما تحقق آن است.»

این مقام مسئول ضمن مهم دانستن هفته نیکوکاری در تعمیق فرهنگ احسان، خاطرنشان کرد: «آنچه که معنای مصرع “بنی آدم اعضای یک پیکرند” را در ذهن دانش آموزان شفاف می‌کند، تشویق آنها در یاری رساندن به همنوعان خود است.»

از سال ۱۳۶۹ هر سال در اسفند ماه و در آستانه عید نوروز و بهار طبیعت ، مردم مهربان و نیکوکار کشور ما همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در ۱۴ اسفند در همایشی عظیم که تبلور نوع دوستی، نیکوکاری و مهرورزی آنان است دست های پر محبت و عاطفه خویش را بر سر خانواده های نیازمند و کودکانشان می‌کشند.

شایان ذکر است مسئولین شهری و منطقه ای همراه با دانش آموزان و پرسنل مدرسه به پای صندوق های نیکوکاری رفتند و هدایای خود را جهت کمک به همنوعان نیازمند خود به درون صندوق انداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.