پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زندگی در سایه اهل بیت و ولایت بهشت گونه است

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن طیبی فر پیش ازظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با گرامیداشت ماه نزول قرآن و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مقدرات انسان در لیله القدر رقم می‌خورد و باید از معنویات آن بهره مند شد.

وی افزود: اگر انسان بتواند تنیده ها را از خود دور کند می‌تواند از گل وجود ائمه اطهار و قرآن کریم، بهره مند شوند و زندگی در زیرسایه اهل بیت و ولایت بهشت است.

وی با بیان اینکه کسانی که زیرسایه ولایت و انبیا و اولیا زندگی می‌کنند در بهشت قرار دارند، گفت: باید مراقبت باشیم که از بهشت ولایت و اهل بیت بیرون نرویم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان اگر بخواهیم خود را از گروگان بودن رهایی دهیم باید از شیطان دوری کنیم تا ما را از بهشت اهل بیت بیرون نراند.

حجت الاسلام طیبی فر ادامه داد: ماه رمضان فرصتی است که از گل وجود اهل بیت توشه چینی کنیم و باید از فیوضات آن بهره گرفت.

وی با بیان اینکه امروز در برخی جاها گرفتار غفلت هستیم و از برخی گوشه‌ها به سد انقلاب اسلامی ضربه وارد می‌شود، گفت: باید مراقبت برخی رفتارها باشیم.

در این مراسم از تلاش‌های حجت الاسلام یدالله غلامی مسئول سابق نهاد ولی فقیه در سپاه کربلا تقدیر و حجت الاسلام تسخیری به عنوان مسئول جدید معرفی شد.

کد خبر 4916693
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.