پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زمین‌گیر شدن اراذل و اوباش مسلح در آمل

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری ۴ اراذل و اوباشکه با چاقوکشی و تیراندازی باعث رعب و وحشت شهروندان می‌شدند، خبر داد.

سرهنگ مجید باقری در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی و چاقوکشی و درگیری منجر به جرح در یکی از مناطق شهرستان، بررسی موضوع خبر به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ آمل از دستگیری  ۴ اراذل و اوباش که با چاقوکشی و تیراندازی باعث رعب و وحشت شهروندان می‌شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و شگردهای خاص پلیسی را دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان آمل خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

کشف ۲۰ دوچرخه مسروقه از یک مالخر در آمل

سرهنگ باقری با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت، اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بررسی‌های همه جانبه ماموران کلانتری ۱۱  یکی از مالخران را شناسایی و در اقدام پلیسی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت دوچرخه در این شهرستان اعتراف و اموال مسروقه از وی کشف شد.

سرهنگ باقری با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و راهی زندان شد، به شهروندان توصیه کرد؛ ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسه می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند .

کشف لوازم آرایشی قاچاق در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از توقیف یک خودروی MVM و کشف بیش از ۱۱۹ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق در شهر زیراب این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ سعید مهدوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کنترل خودروهای عبوری، ماموران گشت کلانتری ۱۳ زیراب در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی MVM مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی، ۱۱۹ قلم انواع لوازم آرایشی فاقد مجوز و قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه ارزش تقریبی این محموله برابر نظر کارشناسان ۵۸۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ مهدوی با تأکید بر تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، خاطرنشان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر مبارزه با قاچاق، ماموران انتظامی با اقتدار با سودجویان و مخلان امنیت اقتصادی کشور مقابله خواهند کرد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.