پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زراعت چوب در ۴۰۰۰ هکتار از جنگل های مازندران انجام می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور صبح شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌های نیمه تمام صندوق کار آفرینی امید استان با اشاره به اینکه چهار هزار هکتار از جنگل مازندران را برای زراعت چوب درنظر گرفته‌ایم، گفت: شهرستان بابل در سال گذشته در ۷ شاخص اقتصادی عملکرد خوبی داشت.

وی با بیان اینکه شهرستان بابل ظرفیت‌های خوبی در حوزه کشاورزی، علمی و دانشگاهی دارد، تصریح کرد: برنامه‌های جهش تولید در دو برش دستگاهی و شهرستانی با ۳۰ اولویت به فرمانداران ابلاغ شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: انتظار داریم شهرستان بابل از ظرفیت بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه به خوبی استفاده کند.

خیریان‌پور با اشاره به تخصیص ۲۷۰ میلیارد تومان از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه گفت: هزارو ۵۶۱ میلیارد تومان تسهیلات در سطح استان به موضوع کرونا اختصاص داده شد و در بحث تسهیلات روستایی بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان در استان پرداخت شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در بحث برنج و مرکبات و صنایع تبدیلی در شهرستان بابل داریم، تصریح کرد: امسال چهار هزار هکتار در بحث زراعت چوب در سطح استان برای جلوگیری از خروج ارز، تأمین نیازهای کارخانجات چوب و سلولوزی و همچنین صیانت از جنگل در دستور کار داریم.

کد خبر 4982217
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.