پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زباله تهدید جدی محیط‌زیست منطقه چهاردانگه مازندران است/ کدر بودن آب شرب شهر کیاسر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه،  به نقل از فارس، زینب اشرف‌نژاد روز گذشته در دیدار انجمن سازمان‌های مردم نهاد مازندران با مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه زباله تهدید جدی محیط زیست در منطقه چهاردانگه مازندران است، اظهار کرد: آب شرب بیشتر مردم منطقه چهاردانگه آلوده است و این موضوع در آزمایشاتی که انجام شده به اثبات رسیده است.

نماینده انجمن دوستداران زمین پاک منطقه چهاردانگه مازندران افزود: برای مشخص شدن میزان آلودگی آزمایش از نمونه‌های آب در مراکز آزمایشگاهی سمنان انجام شد و این موضوع به اثبات رسیده است.

وی با اعلام اینکه بیماری پوستی و سالک در این منطقه زیاد شد، افزود: ارگان‌های مرتبط همکاری مناسبی برای کاهش مشکلات اجتماعی ندارند.

اشرف‌نژاد خاطر نشان کرد: دل‌نگرانی اجتماعی مردم این منطقه از بابت انتقال زباله و دفن نامناسب آن بسیار زیاد است.

وی با اعلام اینکه مشکل آلودگی آب شرب به شهر کیاسر رسید، گفت: آب شرب بخشی از  شهر کیاسر کدر و قابل استفاده نیست و با وجود اینکه نگرانی مردم به شهرداری و شرکت آب و فاضلاب انتقال داده شد ولی اقدامی برای رفع آن نشده است.

نماینده انجمن دوستداران زمین پاک منطقه چهاردانگه مازندران در ادامه با اشاره به قابلیت مناسب گردشگری که در چشمه آب معدنی سورت وجود دارد، گفت: از این ظرفیت به صورت مناسب استفاده نشده و در صورت عدم توجه این منطقه زیبا و بکر جهان در معرض تخریب جدی قرار می‎گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.