پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رکورد زنی فوتی‌های کرونایی در مازندران

۲۴۹ بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری شدند.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:  ۲۴۹ بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری شدند.
همچنین در ۲۴ساعت گذشته ۳۰۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۲۶۵ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
در شبانه روز گذشته ، ۱۸ نفر بر اثر کرونا در مازندران جان باختند که این رقم در مقایسه با روز‌ها و ماه‌های گذشته ، رقم بالایی را نشان می‌دهد که نگران کننده است.
هم اکنون یکهزار و ۳۵۵ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران بستری هستند.

مازندران : فوت ۱۸ بیمار مبتلا به کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۰ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، پذیرش و بستری و ۲۵۸ نفر مرخص شدند.
دکتر موسوی افزود : اکنون یکهزار و ۸۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.
او با اشاره به جان باختن ۱۸ نفر در ۲۴ساعت گذشته گفت : ۲۱۴ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.
دکتر موسوی با اشاره به آمار بالای فوتی‌ها در حوزه این دانشگاه گفت: برای ریشه کنی کرونا تشدید شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده جدی از ماسک ، پرهیز از تردد غیرضروری و محدود شدن جمع‌های خانوادگی، ضروری است.

بابل : بستری ۲۷۱ بیمار کرونایی

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۴۹ بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت : ۴۹ بیمار نیز در این مدت با بهبودی نسبی مرخص شدند.
دکتر سیدفرزاد جلالی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۲۷۱ نفر اعلام کرد و افزود : ۵۱ بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.
او بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک ، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.