پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رژیم غاصب صهیونیستی باید از جغرافیای جهان حذف شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نمازجمعه و مراسم روزجهانی قدس در مصلی ساری باتاکید براینکه باید با آگاهی وبیداری، دشمنان خود را بشناسیم اظهار داشت: در قرآن کریم آیات زیادی مبنی بر دشمن شناسی آمده است و باید به آن توجه کرد.

وی با اظهار اینکه دشمن را نباید محرم راز دانست گفت: دشمنان دوست دارند ما در رنج و زحمت باشیم و از این کار خرسند و خوشحال می‌شوند و دشمنی خود را اظهار می‌کنند.

وی با عنوان اینکه کینه دشمنان نسبت به مسلمانان شتری است به جنایات یهودیان اشاره و اضافه کرد: بنی اسرائیل از طلوع فجر تا غروب آفتاب نسبت به قتل ۷۰ هزار پیامبر اقدام کرده اند و از نظر دشمنی نمره یهودی‌ها ۲۰ است.

آیت الله طبرسی، با بیان اینکه یهود شقی‌ترین مردم نسبت به دشمنی با اسلام هستند افزود: دنیاپرستی، قتل و غارت، ظلم و ستم به مردم، مغرور، خودخواه، نژادپرست از صفات برجسته یهودیان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه باید نسبت به دشمنان هوشیار و آگاهی داشته باشیم افزود: در حال حاضر باید همه مسلمانان دست به دست هم دهند تا یهودیان را از صفحه جغرافیایی جهان محو و نابود کنند.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه یهودی‌ها با قطعنامه و صلح و مذاکرات سخنیتی ندارند گفت: باید با مقاومت و ایستادگی پاسخ آنان را دارد و با صلح و مذاکره کار به جایی نمی‌رسد.

آیت الله طبرسی با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، فلسطین را مسئله بزرگ اسلام دانست و گفت: اسلام مقابله با ظلم و زور را جایز می‌داند و باید برابر دشمنان ایستادگی کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با عنوان اینکه باید برابر دشمنان آماده باشیم و مذاکره نکنیم گفت: برابر دشمن باید قدرت دفاع داشته باشیم و نباید به امید سازمان ملل و قطعنامه‌هایش بنشینیم.

امام جمعه ساری در بخشی از سخنانش با گرامیداشت و تقدیر به مناسبت برپایی باشکوه مراسم‌های ویژه شب قدر از هیئت‌های مذهبی، علما و روحانیون و مردم ولایی منطقه تقدیر کرد و خواستار راه اندازی و پایه گذاری بنیاد مهدویت در ساری شد و گفت: امیدواریم زمینی در اختیار بنیاد قرار گیرد و با همت خیران، ساختمانی مجهز با امکانات روز برای شناساندن و ترویج فرهنگ مهدویت و پاسخگویی به شبهات دینی دایر شود.

وی همچنین با انتقاد از کمرنگ شدن برپایی مجالس شهدا، خواستار برنامه ریزی برای برپایی محافل گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در استان شد و کمرنگ شدن این مجالس می‌تواند زنگ خطر باشد.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه روز قدس، روز اسلام است و شرکت همه مسلمین در راهپیمایی واجب است گفت: روز قدس و راهپیمایی آن، تقدیر مسلمین و مسلمانان را عوض می‌کند.

وی با اظهار اینکه مذاکره با دشمنان سم است گفت: با چه اطمینان و با چه آدمی باید مذاکره کنیم و یکبار که مذاکره کردیم چه نتیجه‌ای داشته است و تعامل سازنده می‌خواهیم نه تعامل بازنده.

امام جمعه ساری، صلح و سازش را خیانت به آرمان شهدا، رهبری و مردم دانست و گفت: از مذاکره چیزی بیرون نمی‌آید و در حال حاضر دلال‌ها برای مذاکره صف کشیده اند درحالی که مذاکره از نظر رهبر، رئیس جمهور، دولت و ملت، معنایی ندارد و معامله قرن و جنایات آنان را محکوم می‌کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.