پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رویداد ملی هنری "روایت حبیب" در ساری برگزار می‌شود

0

مهدی معصومی گرجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری با اشاره به جزئیاتی از برگزاری سومین رویداد ملی هنری “روایت حبیب” ویژه سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: این برنامه هنری سه سالی است که توسط حوزه هنری در کل کشور به‌صورت همزمان با موضوع سردار سلیمانی برگزار می‌شود.

وی افزود: ما در حوزه هنری مازندران اولین رویداد را پارسال در سه شهر؛ نکا، ساری و قائمشهر به‌صورت میدانی و صحنه‌ای برگزار کردیم.

معصومی گرجی از برگزاری این رویداد در سال جاری خبر داد و گفت: امسال روز دوازدهم دی ماه ساعت ۷ عصر در زورخانه مرحوم عمادی واقع در خیابان بعثت ساری با شعار “جهان پهلوان حاج قاسم سلیمانی” این ویژه برنامه را برگزار خواهیم کرد.

رئیس  حوزه هنری استان مازندران خاطرنشان کرد: در تلاشیم هر سال با یک نگاه جدید و با زبان هنر از رشادت‌ها، اخلاق، منش، معرفت و مرام سردار حاج قاسم سلیمانی برای مردم بگوییم و ویژه برنامه‌هایی متفاوت داشته باشیم.

وی اعلام کرد: برنامه امسال در زورخانه در قالب شعرخوانی، اجرای مرشد، اجرای نمایش و اجرای روایت از خاطرات با سردار و اجرای یک موسیقی تک‌خوان محلی مازندرانی و تجلیل از جوانمردان ورزشکار ما که در مقابل رژیم صهیونیستی مبارزه نکردند و رونمایی از اثر دیجیتال از هنرمندان استان همراه است.

معصومی گرجی با اشاره به مشارکت دستگاه‌های فرهنگی استان در این رویداد، همچون اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، سپاه کربلا،  شهرداری، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این اتفاق مبارک، گفت: سردار از جمله انسان‌هایی بود که با مردم بود امسال این شعار انتخاب شد چرا که ایشان از بچگی در گود زورخانه بور و مسلک علی (ع) را دنبال تا جایی که خونش را اهدا کرد.

رئیس  حوزه هنری استان مازندران در پایان بیان کرد: باتوجه به اینکه هنر یک زبان جهانی و تاثیرگذار در تبیین اهداف انقلاب اسلامی است تلاش داریم ویژه‌برنامه‌ای هنرمندانه برگزار کنیم.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.