پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رونمایی از کتاب « من می آیم»/ادبیات پایداری ویترین حوزه هنری است

0

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «من می آیم» زندگینامه سردار شهید منصور نبوی با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، فرماندهان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت پیش ازظهر پنجشنبه در حسینه عاشقان سپاه کربلا رونمایی شد.

مهدی معصومی گرجی مدیر حوزه هنری مازندران در این مراسم با بیان اینکه حوزه هنری با حضور هنرمندان متعهد و متخصص مشغول به تولید آثار فاخر در حوزه دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت وتاریخ شفاهی انقلاب اسلامی است، افزود: انتظارات سوره مهر حوزه هنری سالیان سال ناشر برگزیده شده است و حوزه هنری پایگاه و قرارگاه ادبیات پایداری و مقاومت کشور است و در این عرصه در خدمت افرادی هستیم که دارای طرح‌ها نو و جذاب هستند.

وی ادامه داد: ادبیات پایداری ویترین حوزه هنری است و برای چاپ آثار فاخر حمایت خواهیم کرد

زینب سادات نبوی فرزند شهید نبوی با بیان اینکه شهدا با تمام محدودیت‌های موجود رشد کرده و به درجه عالی ز کمال رسیدند و درباره نگارش کتاب گفت: بدون بهره گیری از تکنیک‌های نویسندگی، نگارش به گونه‌ای است که خواننده را همراه می‌کند.

مریم طالبی نویسنده کتاب با اظهار اینکه شهید نبوی در موقع شهادت معاونت لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا بوده که در شلمچه و سال ۶۶ به شهادت رسیده است، افزود: همگام با خانواده شهید نبوی تربیت شده و رشد کردم وبیان رشادت‌های شهید و ایثار و از خودگذشتگی همسر این شهید هدف نگارش کتاب بوده است.

نویسنده کتاب من می آیم درباره نامگذاری کتاب گفت: شهید نبوی جزو سادات است و نگارش این کتاب با راهنمایی‌ها و عنایت شهید صورت گرفته است.

سردار ناصر رزاقیات از پیشکسوتان دفاع مقدس و همرزم شهید نبوی در این مراسم به بیان ویژگی‌ها و خصوصیات شخصیتی شهید سید منصور نبوی پرداخت.

کد خبر 5020491
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.