پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رونق پروازهای خارجی از فرودگاه‌های مازندران

0

سعدالله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران درباره وضعیت پروازهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: پرواز اکتائو از تاریخ خرداد ماه امسال در فرودگاه مازندران برقرار شد که این پرواز دو هفته یک‌بار انجام می‌شود.

وی با اشاره برقراری پرواز از فرودگاه رامسر به مسقط عمان، افزود: پرواز عتبات عالیات در هفته دوبار انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران به پیش‌بینی ۱۰ پرواز در طول هفته در ایام اربعین اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌ریزی در ارتباط با سفر اربعین اندیشیده شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران بیان کرد: در خرداد ماه امسال، تعداد پروازهای این فرودگاه از رشد ۱۲ درصدی و در آمار مسافر نیز از رشد ۸ درصدی برخوردار بوده است.

وطن‌خواه با بیان اینکه آمار پرواز و مسافر فرودگاه بین‌المللی ساری در خردادماه نسبت به اردیبهشت امسال ۱۸ درصد در پرواز و ۱۰ درصد در اعزام و پذیرش مسافر رشد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، آمار پروازی فرودگاه‌های شهدای نوشهر و رامسر نیز از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده که با افزودن پروازها در فرودگاه‌های استان، به نیاز مردم در زمینه سفرهای هوایی پاسخ مناسب داده شود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران یادآور شد: در حال حاضر به‌صورت هفتگی حدود ۷۶ پرواز در مسیرهای داخلی و خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری انجام می‌شود.

وطن‌خواه گفت: با تصویب مرز هوایی رامسر، هر هفته یک پرواز در مسیر رامسر به مسقط یا بالعکس  در حال انجام است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.