پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رونق تولید نسخه رفع تحریم ها است/ اجرای مصوبات خسارات سیل

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با گرامیداشت سال جدید و شعار سال مبنی بر رونق تولید اظهار داشت: پیام نوروزی مقام معظم رهبری و رونق بخشیدن به تولید سبب ناکارآمدی تهدیدها و تحریم‌ها می‌شود.

وی همچنین با ابراز همدردی با حادثه دیدگان سیل در استان و دیگر مناطق کشور از تلاش‌های مسئولان و پای کار بودن آنان در کاهش درد و رنج سانحه دیدگان تقدیر کرد و گفت: مهمان نوازی و روحیه گرم مردم سیلزده استان در استقبال از رئیس جمهور و اعضای کابینه دولت در جریان بازدید از مناطق سیلزده جای تقدیر دارد.

وی تاکید کرد: این مهربانی و خونگرمی مردم استان که تمام زندگیشان را در سیل از دست داده اند، مسئولیت مسئولان را دوچندان می‌کند و باید مصوبات خسارت سیل هرچه زودتر اجرایی و عملیاتی شود و خسارت‌ها جبران شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین از حضور چشمگیر گروههای سپاهی، بسیج، نیروهای امدادی، طلاب و روحانیان و آحاد مردم در کمک به مردم سیلزده تقدیر کرد و از فضای مجازی و رسانه‌ها خواست تا تلاش‌های مسئولان را خدشه دار نکنند و از سیاه نمایی پرهیز کنند.

آیت الله طبرسی با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات برای جبران خسارات سیل تصریح کرد: امیدواریم با توجه به عمق فاجعه و خسارات، مصوبات هر چه زودتر عملیاتی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.