پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رونق تولید ملی کلید شکوفایی اقتصاد است/ پروژه های بابل رها شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی ولی زاده شامگاه چهارشنبه در دومین جلسه شورای اداری که با حضور استاندار مازندران در مدرسه صدر این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: امیدواریم با جذب اعتبارات ملی بتوانیم بسیاری از پروژه‌ای این شهرستان چون آب و راه را به بهره برداری برسانیم.

ولی زاده افزود: در سال رونق تولید لازم است که با شکوفایی امید و اعتماد در بین مردم وبا همدلی بین مسئولان و مردم رضایت بخشی نسبی را در بین مردم به وجود آوریم زیرا ما در حوزه تولید و صنعت دارای توانمندی‌های بالقوه ای هستیم که باید با تلاش بتوانیم آن را اجرایی و بالفعل کنیم.

فرماندار بابل بیان کرد: در سال جدید درصدد هستیم اگر موانعی هم در رونق تولید وجود دارد، با تعامل مشترک مجموعه مدیریت شهری و صنعتگران آن را برطرف و صنعت، تولیدات و اصناف شهرستان را مدیریت کنیم، زیرا اعتقادمان بر این است که صنعت و تولید ملی کلید شکوفایی اقتصاد کشور است.

وی در خاتمه عنوان کرد: ضرورت ساماندهی تولید داخلی، شکل گیری و سامان یافتن آن قطعاً تحولات بنیادینی در سطح اقتصاد کلان و در نتیجه در معیشت مردم و به خصوص در حل مسائل و مشکلات اقتصادی ایجاد می‌کند و امیدواریم بتوانیم در سال جاری این چرخه را شتاب بخشیم.

سپس امام جمعه شهرستان بابل با انتقاد از طولانی بودن پروژه‌ها در این جلسه اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از پروژه‌های شهرستان بابل با طولانی شدن کام شیرینی را برای مردم به تلخی مبدل می‌کنند و گاهی نیز پروژه‌ها رها می‌شوند و بدون متولی باقی می‌مانند.

حجت الاسلام حسن روحانی اظهار داشت: امید است استاندار مازندران با برگزاری کارگاه‌های مختلف بسیاری از پروژه‌های شهرستان بابل را که نیاز به اعتبار ملی دارد تحرک بخشد و مشکلات را حل کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.