پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روند نباختن‌های نفت را در لیگ ادامه می‌دهیم

0

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار جمعه شب پس از تساوی بدون گل تیمش برابر میزبانش نساجی مازندران درقائمشهر درنشست خبری افزود: شخصیت تیمی نفت مسجد سلیمان به خوبی شکل گرفته و به راحتی برابر حریفان نمی بازد.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه بازی تیمش برابر نساجی مازندران کیفیت بالایی نداشت، ادامه داد، آن طور که از قبل بازی تصور داشتم، بازی شور وحال خاصی نداشت و تلاش ما هم بر این بود که مقابل تیمی که درجدول همسایه نفت بوده، دست خالی برنگردیم.

تارتار اظهارکرد، به بازیکنانم گفته بودم که این بازی پراهمیت است وبرای اینکه فاصله خودمان را با تیم‌های پایین ترجدول حفظ کنیم، باید محکم بازی کنیم وبه راحتی امتیاز از دست ندهیم.

وی افزود: با وجود آنکه در اواخر بازی با اخراج یکی از بازیکنان ما ۱۰ نفره شده بودیم، بچه‌ها زحمت زیادی کشیده بودند وازآنها تشکر می‌کنم که در این بازی با تلاش خودشان روند نباختن تیم نفت را همچنان ادامه دادند.

جای خالی تماشاگران درورزشگاه ها

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درعین حال از خالی بودن ورزشگاه به علت وجود کرونا را نوعی بی انگیزگی برای بازیکنان وکادرفنی دانست وگفت: جای هواداران دو تیم نساجی ونفت مسجدسلیمان درورزشگاه قائمشهر کاملاً خالی بود، هواداران نساجی درچند سالی که تیم شأن به لیگ برتر صعود کرده، شور وحال خاصی به لیگ برتر داده بودند، اما متأسفانه هم نساجی وهم تیم نفت از این شور وهیجان اکنون محروم هستند.

تارتارگفت، هواداران ما هم همیشه درهر شهری که تیم نفت بازی داشت، به خوبی تیم ما را همراهی می‌کردند واکنون جای خالی آنها کاملاً احساس می‌شود.

مشکلی در داوری نبود

سرمربی نفت مسجدسلیمان درخصوص پرسشی که ازاو درخصوص اخراج بازیکن تیمش واعتراض او به داور مسابقه شده بود، گفت: آقای همرنگ داور مسابقه وکمک های او روز خوبی را پشت سرگذاشتند، درسته که یک بازیکن از تیم ما اخراج شده، اما من درصحنه اخراج نبودم وباید در فرصت مناسب این صحنه را ببینم وبعد اظهارنظر داشته باشم.

تارتارگفت، اما در مجموع تیم داوری بازی نساجی ونفت مسجدسلیمان روز خوبی داشتند وخیلی از داوری گله ندارم.

تیم نفت مسجد سلیمان درچارچوب هفته بیست وپنجم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جمعه شب درورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر میهمان تیم نساجی مازندران بود وبه تساوی بدون گل برابر میزبانش رضایت داد.

شاگردان مهدی تارتار با کسب یک امتیاز این بازی بیرون ازخانگی صاحب پانزدهمین تساوی و رکورد دار تساوی‌ها دررقابتهای این فصل شدند. نفتی‌ها با این تساوی ۳۳ امتیازی شدند و در رده هشتم جدول و بالاتر از تیم نساجی ۲۸ امتیازی و رده نهم جدول باقی ماندند.

کد خبر 4976281
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.