پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روز آرام ترافیکی در جاده‌های شمال/ محدودیت یک‌طرفه کندوان اجرا نشد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌های شمال، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک مقطعی پرحجم در جاده‌های شمال هستیم.

وی افزود: معمولا روزهای پایانی هفته شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌های شمال هستیم که به‌منظور تسهیل در تردد وسایل نقلیه اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، بیان کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان ممنوع است.

جهان‌تاب اضافه کرد: قرار بود از عصر امروز محور کندوان از مسیر کرج به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه شود که باتوجه به شرایط عادی ترافیک این محدودیت اجرا نشد.

وی یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز، بیان کرد: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن در صورت اعلام ماموران مستقر در محل به‌صورت مقطعی یک‌طرفه انجام می‌شود.

جهان‌تاب تصریح کرد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی با اعلام اینکه اعمال محدودیت‌ها براساس شرایط ترافیک خواهد بود، افزود: تاکید ما به رانندگان توجه به هشدارهای پلیس است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

 

 


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.