پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روح شهید صالحی بی‌قرار جهاد و دفاع بود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شهید احمد صالحی، جوان دهه هفتادی عضو گروه جهادی شهید امنیت مصطفی نوروزی بود که برای دفاع از مرزهای کشور  و مقابله با اشرار، جان خویش را نثار امنیت مردم و ایران اسلامی کرد. 

مراسم وداع شهید امنیت احمد صالحی، امشب با حضور مردم شهید پرور استان در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد. 

فریاد دشمن‌شکن مردم مرکز مازندران باحضور پرشور در این مراسم علاوه بر تجدید بیعت با میثاق شهیدان علیه معاندان و دشمنان برای تسلی دل خانواده آن شهید عزیز در حسینیه عاشقان کربلای ساری طنین‌انداز شد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم شب وداع شهید امنیت احمد صالحی که در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد، اظهار کرد: شب وداع با جوانی است که دوستانش می‌دانستند شهید می‌شوند و همسر ایشان با اطمینان به اینکه می‌دانستند شهید می‌شوند باافتخار حاضر به ازدواج شدند. 

وی افزود: این جوانان هم حیف هستند شهید شوند و هم حیف هستند شهید نشوند، حیف از آن جهت که ما آنان را از دست دهیم و دشمنان از شهادت این عزیز اظهار خوشحالی کردند، یکی از دردهای خانواده اباعبدالله الحسین (ع) همین خوشحالی دشمن از شهادت بود که سوزنده بود. 

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: از آن طرف حیف است که اینها شهید نشوند؛ چرا که جایشان کنار شهدا و ائمه اطهار (ع) است و به شهیدان بشارت جهاد داده می‌شود. 

محمدی لائینی با بیان اینکه خلا وجودی این جوانان گرچه رویش‌های ما فراوان است، پرشدنی نیست، اضافه کرد: این شهید بعد از شهادت رفیق صمیمی‌اش شهید مصطفی نوروزی آنقدر تلاش کرد تا جای شهید نوروزی را در بخش عملیات پر کند، شهدای ما این‌چنین هستند حاضر نیستند که لبخند  زهرآلود دشمنان را ببینند و فورا به سمت جهاد و شهادت حرکت می‌کنند. 

 

 

وی با اعلام اینکه شهید اگر زنده است ملت هم زنده است، یادآور شد: حضور مردم در مراسم وداع، تشییع و یادواره‌های شهدا برای این است که نشان دهیم اگر شهدا زنده‌اند ما هم زنده‌ایم، ملت زنده است که از آنها شهدا برمی‌خیزد. 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه انقلابی بودن نشانه جهاد ماست، تصریح کرد: مردم ما ساکت، بی‌تفاوت و خاموش نیستند بلکه ملتی پویا و پاینده هستند. 

محمدی لائینی با بیان اینکه روح شهید صالحی بی‌قرار جهاد و دفاع بود و کارهای سنگین را انتخاب می‌کرد، اظهار کرد: جوانان ما عاشقانه به استقبال خدا و حفظ دین، شرف و استقلال ملت می‌روند که جای تقدیر دارد. 

وی با تاکید بر اینکه خداوند از من و شما آمادگی و انتظار شهادت می‌خواهد، گفت: حضور باشکوه و پرشور مردم در مراسم وداع و تشییع پیکر شهدا، نشان خواهند داد که این ملت ملت شهادت و ملتی زنده است و از شهادت نمی‌ترسد. 

شهید صالحی حین ماموریت تعقیب و گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند در حوالی شهرستان زاهدان به شهادت رسید.  

مراسم تشییع پیکر شهید امنیت صالحی باحضور پرشور و باشکوه مردمی از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۲ آذر با شرکت مردم از صحن امامزاده یحیی ساری به سمت گلزار شهدای ملامجدالدین این شهر برگزار خواهد شد. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.