پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روحیه خوب بانوان کار آفرین با وجود تحریمات ظالمانه قابل تقدیر است

0

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: روحیه خوب بانوان کار آفرین با وجود تحریمات ظالمانه قابل تقدیر است و با وجود جنگ روانی شکل گرفته مردم پای کار هستند.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، معصومه ابتکار عصر امروز در نشست تخصصی بانوان فعال و فرهیخته مازندران، اظهار کرد: حضور در حوزه کشاورزی و سازمان‌های مردم‌ نهاد نشان از یک ‌جامعه پویا و سر زنده دارد.

وی تصریح کرد: دولت باید زمینه بالقوه شدن این سرمایه عظیم اجتماعی را فراهم کند تا برای اشتغال، تولید و بطور کامل برای فعالیت‌های اقتصادی، توسعه و داوطلبانه در جامعه به‌توان تاب‌آوری لازم را ایجاد کرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده خاطر نشان‌ کرد: اگر  تعداد فارغ التحصیلان دختر بیشتر از پسر است باید برای آن برنامه‌ریزی کنیم و در این راستا دولت دوازدهم بر اثر بخشی اشتغال پایدار تاکید دارد.

ابتکار ادامه داد: تسهیلات پایدار روستایی یکی از اقدامات انجام شده اشتغالزایی بوده و 41 درصد از این تسهیلات در کشور  دریافت شده است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از صندوق‌های خرد روستایی در جهت تاب‌آوری اجتماعی حائز اهمیت است، یادآور شد: طرح توان‌افزایی سازمان‌های مردم نهاد در دستور کار قرار دارد و افراد واجد شرایط در این طرح می‌توانند تحت حمایت قرار گیرند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.