پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روحیه جهادی «شهید جمهور» الگو رفتاری برای مسئولان است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، فرماندار شهرستان میاندورود روحیه جهادی را از ویژگی‌های شهید جمهور یاد کرد و گفت: تلاش و کوشش شبانه روز و خستگی ناپذیری از ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی بود او با کار بی وقفه از تمام ظرفیت‌ها برای پیشرفت و تعالی استفاده می‌کرد و به شعار «ما می‌توانیم » معتقد بود.

علی طالبی ۱۹ خرداد در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که به میزبانی دفتر خدمات آستان قدس رضوی شهرستان میاندورود برگزار شد، اظهار کرد: بهترین الگو برای خدمت به مردم «شهید رئیسی» است که همه عمر خود را برای این مردم صرف کرد و در نهایت نیز در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی مردمی بودن شهید رئیسی را از صفات بارز رئیس دولت سیزدهم دانست و افزود: آنچه موجب عزتمندی شهید جمهور شده است اخلاق مداری در رفتار و گفتار و همدلی با مردم مناطق محروم بوده است.

فرماندار میاندورود با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی فردی با اخلاق اسلامی بود، خاطرنشان کرد: او نه تنها نیش و کنایه، طعنه و نقد و بداخلاقی مخالفان را تحمل می‌کرد بلکه در برابر اهانت و تهمت آنان سعه صدر به خرج می‌داد و پاسخ منطقی و اخلاقی داشت، حتی عیب و نقص مخالفان را به رخ نمی‌کشید.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.