پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روایت معاون وزیر از 17 سال حضور آیت‌الله سلیمانی در سیستان/ مقام معظم رهبری به اصرار مردم ماموریت را تمدید کردند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، ابوطالب شفقت، معاونت هماهنگی امور استان‌های وزارت کشور درباره سیره شهید آیت‌الله سلیمانی در مراسم تشییع پیکر شهید، می‌گوید: شهید از شخصیت‌های ویژه بین علما و روحانیون استان بودند، از سال ۵۹ نسبت به ایشان شناخت پیدا کردم که در دوران دفاع مقدس واقعا نقش بسیار ویژه‌ای ایفا کرد.

وی اضافه می‌کند: در مسؤولیت‌هایی که در مازندران داشتند، چه در شهرستان بابلسر و چه به‌عنوان نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بابل در تربیت جوانان و راهبری جوانان نقش بسیار اساسی داشتند.

شفقت گفت: بعد از آن به مدت ۱۷ سال در سیستان و بلوچستان محور وحدت و یکپارچگی برادران اهل سنت و شیعه بود آثار و برکات ایشان نشان می‌دهد بعد از شهادت ایشان مردم این منطقه دو روز عزای عمومی اعلام کردند نشان‌دهنده تاثیرگذاری این بزرگوار بوده است.

به گفته شفقت، یادم می‌آید از سال ۹۱ قرار بود از سیستان و بلوچستان برگردند ولی مردم آنجا اصرار کردند و مقام معظم رهبری مجددا ماموریت ایشان را تمدید کردند و باز ادامه خدمت دادند. به هر حال شخصیت موثر و تاثیرگذاری هم در سطح مازندران و هم در سطح کشور بودند و در بین روحانیون هم جایگاه ویژه‌‌ای داشتند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.