پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روایت فرمانده از گشایش کارها با کمک مردم + عکس

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

خبرگزاری فارس ـ زینب پورمرادی| سرهنگ عابدین داغمه‌چی فیروزجایی فرمانده بسیج ناحیه چالوس به فرا رسیدن مناسبت‌ها برای حضور در کنار خانواده شهدا بسنده نکرد و دائم با خانواده محترم شهدا و ایثارگران دیدار، گفت‌وگو و از نزدیک مشکلات، نیازها و خواسته‌های آن‌ها را بررسی می‌کند.

وی همچنین مردم را عزیز و از سرمایه‌های انقلاب می‌داند و حتی به دورترین روستاهای شهرستان برای دیدار با مردم می‌رود و ساعت‌ها پای درد و دل آنها می‌نشیند.

*خانواده شهدا و ایثارگران، مظهر صبر و استقامت جامعه هستند

سرهنگ عابدین داغمه‌چی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را از دغدغه‌های ماموریت کاری خود می‌داند و می‌گوید: ما همه وجودمان را مدیون شهدا می‌دانیم و در این راستا بر خود وظیفه دانستیم جهت عرض ارادت در محضر خانواده شهدا حضور داشته و تا جایی که می‌توانیم از رفع مشکلات آنها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم اگر ایثار و از خودگذشتگی شهدا نبود امروز این پیشرفت‌ها در نظام و انقلاب به ثمر نمی‌نشست.

وی اضافه می‌کند: دیدار و رفع مشکلات خانواده شهدا را از دغدغه‌های اصلی در ماموریت کاری خود می‌دانیم که الحمدالله با تعامل خوب حوزه‌های مقاومت و همکاران در ناحیه به‌طور مستمر انجام می‌دهیم.

داغمه‌چی ادامه می‌دهد: از دغدغه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، فرمانده کل سپاه و همچنین فرمانده سپاه کربلا دیدار با خانواده شهدا و پیگیری مشکلات‌شان است، امنیت و آسایش امروز را مدیون خون شهدا، ایثارگری خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان هستیم که پیگیری و رفع مشکلات این عزیزان را بر خود وظیفه دانسته و آن را در سر لوحه کار خود قرار می‌دهیم. 

 *در کنار مردم و برای مردم خدمت کنیم

وی در ادامه مردم شریف را سرمایه‌های انقلاب می‌داند و بیان می‌کند: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که سپاه انجام می‌دهد خدمت به مردم، به‌خصوص محرومان و هموطنانی که در دورترین مناطق با مشکلات زیادی سکونت دارند است‌‌.

وی به خاطرات در کنار مردم مناطق دوردست اشاره می‌کند و می‌افزاید: وقتی پای صحبت پیرمرد و پیرزن‌های در مناطق دور دست می‌نشینم احساس آرامش می‌کنم، بعضی از آنها می‌گویند هیچ مشکلی نداریم، فقط از اینکه شما به اینجا آمدید و با ما هم کلام شدید بسیار خرسندیم.

داغمه‌چی از خدمت‌رسانی به مردم برای رضای خدا می‌گوید: خدمات را برای رضایت مافوق انجام نداده، بلکه باید خدا از ما راضی باشد، این اعتقاد را دارم اگر برای رضای خدا خدمت کنید به‌یقین آن مشکل حل خواهد شد و همچنین از ابتدا ماموریت کاری در شهرستان چالوس، بنده و همکاران در هر مکانی که حضور پیدا کردیم تمامی امکانات برای رفع مشکلات اعم از مالی و معنوی با کمک توفیقات الهی فراهم شد.

بارها شده برای رفع مشکل به مکانی رفته و هنوز از روستا بیرون نیامده، با کمک خود مردم آن مشکل برطرف می‌شد

این فرمانده از خاطرات و گشایش کارها، مطالبی بیان می‌کند: بارها شده برای رفع مشکل به مکانی رفته و هنوز از روستا بیرون نیامده، با کمک خود مردم آن مشکل برطرف می‌شد.

فرمانده از مردم پای کار می‌گوید و تصریح می‌کند: لازم نیست همه جا بگوییم امکانات موجود نیست، با کمک و مساعدت مردم که بسیاری از آن‌ها پای کار هستند همه مشکلات برطرف شده و همچنین در کار جهادی به بسیجیان توصیه می‌کنم اگر در محلی پنج بسیجی حضور پیدا کنند حداقل به همین تعداد مردم حضور پیدا می‌کنند و مشکلات مردم گران‌قدر مرتفع می‌شود، حضور و مشارکت مردم چالوس در انجام کارهای خیرخواهانه کاملا مشهود است.

وی همه مردم را بسیجی خطاب کرد و بیان می‌دارد: بسیج مزرعه بی‌حصار است و همه مردمی که در این نظام زندگی می‌کنند بسیجی هستند.

فرمانده بسیج ناحیه چالوس خطاب به جوانان جویای کار می‌افزاید: کار فقط در سیستم اداری و پشت میزنشینی نیست، بلکه امروز جوانان و نوجوانان می‌توانند در دوره‌های فنی و حرفه‌ای شرکت کنند و از این راه شغل مناسب با تجربه کافی را کسب کنند، توصیه می‌کنم به همه در هر رسته شغلی تمام توان خود را برای رسیدن به قله موفقیت بگذراند.

وی به نوجوانان در جنگ اشاره و می‌گوید: نوجوانان و جوانان در جنگ نقش بسزایی در پیروزی داشتند و متاسفانه امروز در جنگ اقتصادی و فرهنگی هستیم که جوانان و نوجوانان باید با کار و ایده خوب، کمک حال نظام و انقلاب باشند و همچنین حضور مردم در عرصه‌ها می‌تواند مثمر ثمر برای اعتلا و ثمربخشی نظام و انقلاب باشند.

فرمانده بسیج ناحیه چالوس در پایان به تداوم کمک مومنانه اشاره و اضافه می‌کند: با همت خیرین، مردم، بسیجیان، پایگاه مقاومت، نهضت کمک مومنانه ادامه دارد و همچنین تعداد ۱۱۲ تلفن همراه اندروید و ۲۰ دستگاه تلویزیون با کمک خیران و آموزش و پرورش شهرستان تهیه و تحویل نیازمندان شده است.

 /۳۱۴۱/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.