پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روایت داماد آیت‌الله سلیمانی از مردم‌داری ایشان تا دعایی که مستجاب شد/ آیت‌الله سلیمانی چهره تمام دانشگاهی بودند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله سلیمانی جز چهره‌هایی هستند که برای مردم شناخته شده هستند اما لازم است همه مردم کشور با ابعاد شخصیتی‌شان آشنا شوند که برای خود درس‌های زیادی به همراه دارد.

طی روز گذشته درباره ابعاد شخصیتی این عالم دینی شنیدیم که در این مصاحبه به سراغ حجت‌الاسلام محمد درزیان داماد آیت‌الله سلیمانی رفتیم که در گفت‌وگو با فارس، می‌گوید؛ حاج آقا سلیمانی از سال ۵۹ امام جمعه بابلسر شدند و  تا سال ۸۰ در بابلسر حضور داشتند و خدمات خوبی به مردم این شهرستان ارائه دادند.

از سال ۸۰ به بعد به امر مقام معظم رهبری نماینده مردم در سیستان و بلوچستان و همچنین نماینده ایشان در امور مربوط به شیعی و سنس شدند و خدمات زیادی برای وحدت شیعه و سنی داشتند.

به گفته درزیان، این عالم دینی در دوران دفاع مقدس و جنگ کمک‌های مردمی و خدمات درخور توجهی داشتند.

وی با بیان اینکه موضوع بارز شخصیتی چهره واقعا مردمی ایشان بوده است، گفت: همین روز گذشته که برای انجام کار به بانک مراجعه کردند و به شهادت رسیدند نشان از این بوده که همه کارهای‌شان را شخصا  انجام می‌دادند.

داماد آیت‌الله سلیمانی می‌گوید؛ ایشان در بین مردم بودند، صف نانوایی می‌ایستادند و هیچ وقت خودشان را جدا از مردم نمی‌دیدند، البته روز گذشته قرار بود برای چند نفر از نیازمندان مبلغی واریز کنند و حاضر نبودند کار خودشان را به دیگران واگذار کنند.

وی می‌گوید: موضوع مهم دیگر این بود آیت‌الله سلیمانی چهره تمام دانشگاهی بودند و  این بعد از شخصیت ایشان باید برای همه مردم بازگو شود و خدمات زیادی به دانشگاهیان ارائه کردند.

درزیان درحالی که شرایط خوبی برای صحبت ندارد وقتی حرف از خاطرات به میان نمی‌آید نمی‌داند کدام خاطره را بازگو کند و می‌گوید: از روز گذشته خاطرات این عالم دینی را مرور می‌کنم یادم می‌آید روز عید فطر بود که خدمت‌شان رسیدم و موقع خداحافظی ما را بدرقه کردند و گفتیم حاج آقا مراقب خودتان باشید، گفتند دعا کنید  آخر کار من به شهادت ختم شود، این دعا شب قدر هم در بین دعاهای ایشان بارزتر بود و خوشحال هستیم که به این آرزوی خود رسیدند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.