پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

 روایت خدمات دولت سیزدهم در شهرستان سوادکوه

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، اربعین شهدای خدمت هم گذشت و امروز بیش از پیش جای خالی این خادمان ملت را حس می‌کنیم.

دولت سیزدهم در۱۰۰۰ روز خدمت صادقانه، پروژه‌های بر زمین مانده زیادی را به بهره برداری رساند و تقدیم ملت کرد. طرح‌هایی که نیمه کاره بودنشان، هدر رفت سرمایه ملی و بیت المال محسوب می‌شود.

رمضان غلامی فرماندار سوادکوه در بیان عملکرد دولت سیزدهم به خبرنگار ایسنا گفت: شهرستان سوادکوه از خدمات صادقانه و محرومیت زدای دولت سیزدهم بی بهره نماند و پروژه‌های زیادی در این دوران افتتاح شد که اهالی این منطقه را برای ادامه راه امیدوار کرد.

فرماندار سوادکوه چند نمونه از اتفاقات مثبت ۱۰۰۰ روز فعالیت دولت آیت الله شهید رئیسی در شهرستان سوادکوه را اینگونه تبیین کرد.‌

تکمیل و بهره برداری ساختمان امداد نجات جوارم بعد از ۱۸ سال با کمک خیرین و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال که به دلیل قرارگیری در کنار محور اصلی تهران-شمال خدمات زیادی را به مسافران و حادثه دیدگان می‌دهد.

غلامی افزود: همچنین برای نخستین بار با صدور مجوز پایگاه ثابت و دائمی از طرف سازمان امداد و نجات کشور در منطقه «لله بند» محور ولوپی و آلاشت، پایگاه هلال احمر در این نقطه به بهره برداری رسید. 

یکی از مشکلات سوادکوه، موضوع مخابرات و عدم آنتن دهی مناسب بود که کوهستانی بودن شهرستان، این معضل را چند برابر کرده بود.

 روایت خدمات دولت سیزدهم در شهرستان سوادکوه

غلامی فرماندار سوادکوه با اشاره به اجرای طرح‌های گسترده مخابراتی دولت سیزدهم در سوادکوه گفت: راه اندازی دکل مخابراتی شهری و روستایی در (کارمزد، جمشید آباد، ورپی، پندرم، چرات، قلعک، گردنه سر، ممشی و بالا زیراب)، اجرای فیبر نوری شهری و روستایی (زیراب، پل سفید، آلاشت و روستای بایع کلا) با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال، هدیه بزرگ آیت الله رئیسی به مردم زحمت‌کش سوادکوه بود که تقریبا تمامی مشکلات مخابراتی منطقه را رفع کرد.

بخش مسکن، نقطه عطف دیگری از خدمات ۱۰۰۰ روزه دولت مردمی و خدمتگزار شهید جمهور بود که با شروع به کار چند مجموعه در سوادکوه، جوانان این منطقه را به خانه‌دار شدن امیدوار کرد. غلامی در این خصوص گفت: شروع عملیات اجرایی پروژه ۳۰ واحدی نهضت ملی مسکن زیراب، اعطای تسهیلات ودیعه مسکن به ۸۴۲ خانوار و اعطای تسهیلات خود مالکی به ۳۷۷ واحد از جمله اقدامات دولت شهید رئیسی در حوزه مسکن برای سوادکوه است.

 روایت خدمات دولت سیزدهم در شهرستان سوادکوه

فرماندار سوادکوه با قدردانی از مردم ولایتمدار مازندران و شهرستان سوادکوه که در انتخابات دور اول چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مشارکت خوبی داشتند درخواست کرد تا در دور دوم انتخابات هم حضور پر شور و شعوری داشته باشند تا راه دولت سیزدهم و شهید جمهور استمرار یابد.

 روایت خدمات دولت سیزدهم در شهرستان سوادکوه

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.