پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روایت ایرانی مقیم آمریکا از رعایت حقوق بشر در این کشور/عده‌ای به عنوان پادو کارهای دشمنان ایران را پیش می‌برند

0

 بهرام معصومی ایرانی مقیم آمریکا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران درباره اغتشاشات اخیر، ظهار کرد: از فوت خانم امینی کسی خوشحال نشد آقای رئیسی در مسیر رفتن به مجمع عمومی سازمان ملل فوت این خانم را تسلیت گفتند و دستور بررسی و پیگیری آن را به معاونان خود دادند.

این مهندس برق مقیم آمریکا با بیان اینکه آقای اژه‌ای رئیس قوه قضائیه هم دربررسی به دلیل فوت خانم امینی اقدام کردند، گفت: تحقیقات چیزی از شکنجه و یا ضربه به سر خانم امینی نشان نداد بلکه جراحان اعلام کردند متوفی در سن ۸ سالگی به دلیل تومور مغزی جراحی شده است، به هر جهت از سلامت جسم برخوردار نبود و سابقه بیماری را در پرونده درمانی خود داشت.

معصومی یادآور شد: اگر بخواهیم تحلیل درستی نسبت به اتفاقات بعد از مرگ مهسا امینی داشته باشیم باید بررسی شود چه تعداد از این روند سوء استفاده کردند؛کسانی که مدعی حقوق بشر هستند خودشان سیاه‌ترین کارنامه را در این حوزه دارند. روزانه در آمریکا افراد بی‌گناه، جوانان ۱۰ تا ۲۰ ساله توسط خودشان(دولت آمریکا) کشته می‌شوند.

وی با بیان اینکه همین آمریکا که مدعی حقوق خانم امینی شد خودش اعتقادی به حقوق بشر ندارد، یادآور شد: اسرائیل هم از این خانم حمایت می‌کند در حالی‌که خودش صدها فلسطینی بی‌گناه را می‌کشد.

این ایرانی مقیم آمریکا افزود: دولت آل‌سعود ۸۰ نفر ۸۰ نفر سر می‌برد؛ با دادن اسلحه و مشاوره نظامی به کشتار مردم بی‌گناه یمن می‌پردازد با فوت یک خانم ایرانی مدعی حقوق بشر شده است.

معصومی آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود را حامیان این اغتشاشات دانست و گفت: این کشورها خودشان به خودشان رحم نمی‌کنند دست‌شان به خون افراد بی‌گناه آلوده است و کارنامه سیاه دارند. همچنین منافقان (مریم رجوی) هم که ۱۷ هزار ایرانی را شهید کردند و الانم هم همدست آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود شده‌اند.

وی افزود: گروه کومله هم دستان‌شان آلوده به خون بسیجیان بی‌گناهان است. این گروه با گروهک پژاک از حمایت‌های آل‌سعود و اسرائیل بهره می‌برند، پس معلوم می‌شود که پشت این مدعیان حقوق بشر چه کسانی هستند.

این ایرانی مقیم آمریکا که پای ثابت پیاده‌روی‌های اربعین  است، با بیان اینکه ابراهیم علیزاده رئیس گروهگ کومله اعلامیه می‌دهد که اغتشاشات در ایران باید گسترش یابد در عمل گروهک‌های کومله و پژاک به شهرهای مختلف ایران می‌روند و اغتشاش برپا می‌کنند، تصریح کرد: همین مزدوران به خیابان‌ها می‌آیند و می‌گویند برای حمایت از خون خانم امینی آمدیم؛ آنان که جان هزاران نفر را می‌گیرند، به بانک‌ها، خودروهای مردم و اموال عمومی آسیب وارد می‌کنند مدعی حقوق بشر هم می‌شوند.

به گفته معصومی، از گروه مریم رجوی (منافقان) هم عده‌ای وارد ایران شدند و در قالب مدعیان حقوق بشر به اغتشاش پرداختند. این در حالی است که بایدن هم از این اغتشاش‌گران حمایت می‌کند؛ معلوم است این آشوبگران از کجا حمایت می‌شوند.

وی افزود: عده‌ای پادوهای داخلی، غرب‌زده‌ها، اصلاح‌طلب‌ها، هنرپیشه‌ها و سلبریتی‌ها وارد این آشوب شدند. هر چند سلبریتی‌ها به دنبال شهرت و نفع خود هستند، همین افراد در هیچ جای دنیا مالیات نمی‌دهند.

این ایرانی مقیم آمریکا به فعالیت علی کریمی فوتبالیست سابق کشور در اعتراض به مرگ مهسا امینی اشاره کرد و گفت: علی کریمی بیانیه می‌دهد و مردم را به آشوب و شورش تشویق می‌کند اینان پیاده نظام‌های آنان (آمریکا، انگلیس، آل‌سعود) هستند. این افراد می‌خواهند آل‌سعود به اهدافش برسد؛ این افراد دشمن مردم هستد.

معصومی با اشاره به اینکه توفیق حاصل شد تا چند سالی در پیاده‌روی اربعین حضور یابم و از نزدیک با اجتماع مسلمانان جهان آشنا شوم، تصریح کرد: آمریکا این رویداد معنوی و دینی مسلمانان را پوشش خبری نداد. در حالی‌که قبل از فوت خانم امینی مسئله مقتدا صدر را علم کردند که نشان می‌دهد این اتفاقات با یک هدف جلو می‌رود. آنان با خاموش کردن مسئله مقتدا صدر موضوع خانم امینی را پیش کشیدند.

این ایرانی مقیم آمریکا با اشاره به اینکه نمایندگان آمریکا قطعنامه می‌دهند که ایران باید ایرانی غیردینی و غیرحرفه‌ای باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خبرهای آمریکا را پیگیری می‌کنم روزانه پنج خبر مختص فوت خانم امینی است. به این دلیل که رسانه‌هایی مثل فاکس نیوز، بی‌بی سی، اینترنشنال و غیره در دست صیونیست‌ها است. آمریکا و اسرائیل منافع این رسانه‌ها را تامین می‌کنند تا زمانی که بهره سیاسی بدهند و مردم را تحریک کنند موفق می‌شوند.

معصومی دلیل تمرکز دشمنان جمهوری اسلامی در اغتشاشات اخیر و هدف قرار دادن حجاب را دشمنی با اسلام ناب محمدی و اسلام حسینی عنوان کرد و گفت: آنان به دنبال استقرار اسلام آمریکایی و عده‌ای از روحانیون هم پیگیر شیعه انگلیسی هستند.

وی به موفقیت‌های دولت سیزدهم با ریاست جمهوری رئیسی اشاره کرد و یادآور شد: زمانیکه رئیسی به ریاست جمهوری ایران رسید به دنبال ارتباط با کشورهای منطقه بود. همچنین عضویت ایران در پیمان شانگهای از موضوعاتی است که سبب توسعه اقتصادی در ایران می‌شود.

معصومی با اشاره به اینکه تحریم‌ها علیه ایران تاثیرگذار نیست، تصریح کرد: بسیاری از روئسای جمهور تمایل به تبادل اقتصادی با ایران دارند. اما دشمن به دنبال ناامن کردن ایران را دارند تا هیچ کشوری تمایل به همکاری و سرمایه گذاری در این کشور را نداشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت قبلی ایران در ارتباط با سایر کشورها به ویژه در حوزه اقتصادی موفق نبود، گفت: آنها دل‌شان نمی‌خواهد که نفت ایران به فروش برسد؛ اما رهبر ایران جلوی این مسئله را گرفت.آنان نتوانست در مقابل فروش نفت ایستادگی کنند.

این مهندس برق که در حال حاضر در آمریکا ساکن است، اظهار کرد: قدرت اقتصادی آمریکا در دست چین است، شرکت‌های بزرگ آمریکایی بسته شده‌اند.

*شهید سلیمانی دنیا را از دست داعش نجات داد

معصومی شهید سلیمانی را ناجی دنیا از دست داعش معرفی کرد و گفت: بیل کلینتون اعلام کرد ما از داعش حمایت می‌کنیم. در حالیکه همین آمریکایی‌ها مدعی حقوق بشر هستند.

وی ادامه داد: مدعیان حقوق بشر و حامیان مهسا امینی در اعتراضات قرآن را آتش می‌زنند؛ نشان می‌دهد آنان این موضوع را بهانه کرده‌اند تا اسلام ستیزی کنند.

به گفته این ایرانی مقیم آمریکا، سیاستمداران کهنه کار غرب در مراسمی که با حضور نمایندگان عوام انگلیس برگزار شده بود مطرح کردند؛ کتاب قرآن را آتش بزنیم تا مضامین این کتاب فراموش شود، خانه کعبه باید تخریب شود تا اجتماع مسلمانان انجام نشود. آنان می‌خواهند سفر حج سیاحتی شود. تا زمانیکه از مناره‌ها صدای اذان پخش و نام حضرت محمد(ص) طنین انداز می‌شود مردم با حضور در مساجد در قبله‌ای واحد نماز می‌خوانند آنان برای اسلام ستیزی و از بین بردن اسلام ناب محمدی تلاش می‌کنند.

*پیشرفت ایران اسلامی 

معصومی به پیشرفت ایران اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: ایران در حال پیشرفت است. ما از نظر قدرت نظامی در جهان نام‌آور هستیم آمریکا این پیشرفت را نمی‌تواند ببیند.

وی به فعالیت خود در انجمن اسلامی که ایرانیان مقیم آمریکا داشتند اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در آن زمان یک مسجد داشت که متعلق به هند و پاکستان بود طرفداران انقلاب در این مسجد برنامه‌ریزی انقلابی داشتند که ماموران آمریکایی ان را به آتش کشیدند.

وی افزود: در حال حاضر در شیکاگو ۴۰۰ مسجد دارد و بسیاری از مسیحیان در حال مسلمان شدن هستند. همچنین در انگلیس ۵۰ درصد و در فرانسه حدود ۷۰ درصد در حال مسلمان شدن هستنند، این نشان می‌دهد هر چه گرایش به اسلام بیشتر می‌شود مرگ آمریکا، انگلیس و اسرائیل نزدیک‌تر است.

معصومی اسلام حسینی را مبارزه با ظالم دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی از تمام مسلمین مظلوم و بی‌پناه دنیا دفاع می‌کند. این در حالی است که در آمریکا برخی از معترضان در برابر بی‌عدالتی و نابرابری عکس امام خمینی (ره) را در دست می‌گیرند. دولت آمریکا از این اقدام می‌ترسد و کاری از پیش نمی‌برند.

این ایرانی مقیم آمریکا آینده خوبی را برای جمهوری اسلامی متصور شد و اظهار کرد: در داخل کشور عده‌ای به عنوان پادو کارهای دشمنان ایران را پیش می‌برند با توجه به پیشرفت و فعالیت‌های دولت رئیسی آینده خوبی را برای ایران اسلامی متصور هستیم.

 /۸۶۰۰۶/ج/ی


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.