پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روایتی از یک ملاقات مردمی در غرب مازندران + فیلم

0

خبرگزاری فارس مازندران ـ زینب پورمرادی| از صبح امروز ملاقات عمومی استاندار مازندران در حدود چهار ساعت و با حضور معاونان و مدیران کل در ساختمان بندر نوشهر حاشیه‌های جالب توجهی داشت.

بعد از گذراندن از پله‌ها وارد سالن همایش شدم تا استاندار و مسؤولان در سالن جلسات مستقر شوند، دو خانم با پرونده‌ای که در دست‌شان بود به سویم آمدند گویا متوجه دوربین دستم شدند و با صدای لرزان از من درخواست کمک داشتند.

*صدایی که شنیده نمی‌شد

شما خبرنگاری چرا فقط برای پوشش کار مسؤولان حضور دارید!؟ مشکل مردم چرا پوشش نمی‌دید؟ گفتم؛ «میشه بیشتر توضیح بدید؛» «از سال ۹۸ تا الان به ما قول تحویل مسکن مهر چالوس دادن چرا نامه‌هایم به استاندار نمی‌رسه چرا صدامون کسی نمی‌شنوه!؟»

مجال صحبت نمی‌داد دستش را گرفتم و با پرسیدن چند سوال آرامش کردم گویی تمام عصبانیت مسؤولان قرار بود سر من خالی شود، به گفت‌وگو پرداختم از صحبت‌های توام با عصبانیتش یه چیزهایی گیرم آمد؛ درخواست داشت که حتما موقع ملاقات با استاندار حضور داشته باشم به او قول دادم که بمانم…

 ابتدا برای ورود دچار مشکل شدیم و با ارائه کارت و تاخیر چند دقیقه و حضور روابط عمومی استانداری به اتاق ملاقات وارد شدیم.

جو بسیار آرام بود خبرنگاران هر کدام با دوربین‌ها مشغول عکس گرفتن و مصاحبه با مردم برای رضایت یا عدم رضایت این مراسم تلاش می‌کردند.

 مراسم راس ساعت با نظم و مدیریت کامل برگزار شد به طوری که پیرمرد و پیرزن‌هایی را که توان ایستادن را نداشتند با کمک همراهان استاندار به نزد او می‌آمدند.

*ابتکار استاندار برای شهروندان غرب مازندران

 سالن مراسم را انبوهی از مردم از نقاط مختلف پُر کرده بودند و به هدایت همراهان به ترتیب با استاندار دیدار و گفت‌وگو می‌کردند.

 سیدمحمود حسینی‌پور که به تازگی مسؤولیت استانداری مازندران را برعهده گرفته بود برای سهولت در رفت و آمد مردم غرب مازندران در دومین ماه مسؤولیت به نوشهر سفر کرد تا پای درد و دل مردم بنشیند.

الان نزدیک به یک ساعت و نیم از حضورم در این سالن می‌گذرد و چشم‌هایم به در دوخته شد هنوز خانم که درخواست کمک داشت نیامد.

*برخورد مناسب استاندار و رضایت مردم

 پس از دو ساعت از ملاقات با مردم، وقت کوچکی برای استراحت در نظر گرفته شد ولی با گذشت بیشتر از دو ساعت هنوز استاندار پای صحبت مردم نشسته است.

برخورد مناسب و آرام استاندار بسیار چشمگیر و در خور تحسین بود به طوری که هر کس از کنارمان برای خروج رد می‌شد با چهره‌هایی که  پوشیده از ماسک بود متوجه رضایت می‌شدیم.

ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه استاندار همچنان پای صحبت‌های مردم؛ خانم شاکی وارد شد با تکان دادن دسته‌ای از صندلی‌های عقب او را متوجه حضور خود کردم، اضطراب در چشمانش موج می‌زد.

یه نگاه به استاندار یه نگاه به جمع حاضر کرد و بعد یکی او را نزد معاون عمرانی استاندار مازندران برد بعد از کلی صحبت، دستوری گرفت و رفت، ظاهرا مشکل وی در بخش مسکن مهر چالوس بود که وقتی از وی برای مشکلش پرسیدم گفت؛ گفتند حل می‌شود و من بازم منتظر می‌مانم.

 

انتهای پیام۸۶۰۴۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.