پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روال مبارزه با کفار و نفاق در جهان همچنان برقرار است/ هم‌ عقیده بودن نسل اول تا چهارم انقلاب در مبارزه با کفر و نفاق

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار علی فدوی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه کربلا، اظهار کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان برای اعتلای اسلام تلاش کردند و جان خویش را ایثار و نثار کردند.

وی با اعلام اینکه نزدیک به ۲۰۰ هزار شهید پای کار انقلاب اسلامی بودند، هستند: روال مبارزه با کفار و نفاق در جهان همچنان برقرار است و بسیجیان و اقشار مختلف مردمی مشتاقانه برای ایجاد حماسه و مبارزه با کفر اعلام آمادگی می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مدافعان حرم با تمام وجود از اقشار مختلف و سنین مختلف، با شوق بسیار زیاد برای اعزام به سوریه و پاسداری از انقلاب اسلامی اعلام آمادگی کردند و همیشه با استقبال بسیار زیاد مردمی در این ارتباط مواجه بوده و هستیم.

وی اضافه کرد: این بسیار مهم است که نسل اول و نسل سوم و  حتی چهارم انقلاب اسلامی در مبارزه با کفر و نفاق هم عقیده بوده و هیچ خللی در اراده مردم ایران در مبارزه با دشمنان اسلام ایجاد نشده است.

سردار فدوی ادامه داد: بسیجیان، پاسداران و مردم در طول ۴۰ ساله ارادت خویش را به انقلاب اسلامی به خوبی ثابت کردند، شهادت بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم رشید این خطه نشان از ولایت مداری مردم استان مازندران است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی نشات گرفته از اسلام ناب  (ص) است صحبت و کلام امام راحل از زمان شکل‌گیری انقلاب مطابق با اسلام ناب محمدی (ص) بوده است و این روند همچنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: اگر به دستورات الهی عمل کنیم در همه حوزه‌ها موفقیت با جبهه حق است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال پای هر کاری ورود پیدا کرده به صورت جدی به لطف الهی موفق شده است.

سردار فدوی با اعلام اینکه سپاه کربلای مازندران یکی از لشکرهای پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است، گفت: جز لشکرهای نخست تشکیل شده سپاه بوده است.

وی اضافه کرد: فرمانده جدید سپاه کربلای مازندران به لحاظ سنی جوان‌تر از فرمانده فعلی است و سیاست جوان‌گرایی در این نیروی مردم به خوبی در حال انجام است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه بازنشستگی در نیروی انقلابی وجود ندارد، گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی تمامی ندارد و پایان ماموریت یک سپاهی شهادت است.

 

سردار محمدحسین بابایی فرمانده سابق سپاه کربلای مازندران نیز طی سخنانی اظهار کرد: ۶ سال در خدمت مردم مازندران بودم، جز خاطره خوش چیزی در دل ندارم، حضور پرشور مردان و زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی را به عینه دیدم.

وی با اعلام اینکه در این مدت برای بنده بسیار خوب و به یاد ماندنی بوده است، گفت: در این مدت شاهد تلاش‌های پرشور مردم استان در همه حوزه‌های که انقلاب اسلامی نیاز به حمایت مردمی داشت مردم استان جانانه تلاش کردند.

فرمانده سپاه سابق کربلای مازندران اضافه کرد: تلاش ما بر این بوده است که در این سال‌ها امور را کوچک نشماریم و میدان را محدود نبینیم، نارضایتی را در بین همکاران ندیدم.

 

در این مراسم از خدمات ۶ ساله سردار محمدحسین بابایی در سمت فرماندهی سپاه کربلا قدردانی و سرهنگ سیاوش مسلمی به عنوان فرمانده سپاه کربلا معرفی شده است.

در این مراسم استاندار مازندران و جمعی از مسؤولان استانی حضور دارند.

مسلمی در مراسم معارفه‌اش به عنوان فرمانده سپاه کربلای مازندران، اظهار کرد: زحمات زیادی در سپاه کربلای مازندران توسط سردار بابایی انجام شده است.
وی با اشاره به رشادت‌های انجام شده سپاه کربلای مازندران در دوران دفاع مقدس،خاطر نشان کرد: همه تلاش بنده و همکاران اعتلای فعالیت‌های سپاه کربلای مازندران برای کمک به اهداف انقلاب اسلامی معطوف می‌کنیم.
فرمانده سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: از همه ظرفیت‌ها برای توسعه فعالیت‌ها سپاه کربلای مازندران استفاده می‌کنیم و تلاش می‌کنم که خادم خوبی برای همرزمان شهیدم باشم.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.