به گزارش خبرنگار مهر، عباس رجبی بعدازظهر شنبه در نشست با روابط عمومی ضمن قدردانی از تلاش مجموعه کارکنان روابط عمومی گفت: روابط عمومی یکی از بخشهای مهم، چشم و زبان گویای هر سازمان و اداره است.
وی با بیان اینکه مردم داوران خوبی برای بررسی عملکرد مجموعه شهری هستند، افزود: نقش روابط عمومیهای شهرداری زمانی نمود پیدا میکند که مطالبات شهروندان را احصاء کرده و در جهت نیل به آنها با همکاری مدیران سازمانها و شهرداریها تلاش کنند.
رجبی با بیان اینکه روابط عمومیها ضمن اطلاع رسانی فعالیتهای سازمان و دوایر خود، رویکردشان را به سمت و سوی شناخت نیازمندیهای شهروندان سوق دهند، ادامه داد: مردم بهترین همراه برای رسیدن به توسعه شهری هستند تا مادامی که با مردم همراه و همگام نباشیم به موفقیت دست نخواهیم یافت.
رجبی، روابط عمومی را موفق دانست که علاقهی وافر به مجموعه کاری خود داشته باشد با این توضیح که وقتی علاقه و تلاش سازمانی وجود داشته باشد به طور حتم موفقیت در این حوزه افزونتر خواهد شد.
وی شهرداری ساری را خدمتگزار بی منت مردم معرفی کرد و خدمت رسانی را وظیفه ذاتی شهرداری ساری دانست وگفت: آمار و اطلاعات منعکس شده به افکار عمومی توسط روابط عمومیها باید برگرفته از واقعیت، شفاف و به دور از اغراق باشد.
شهردار ساری در خطابش به مدیران روابط عمومی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت که با مردم صادقانه رفتار کنید و ضمن اینکه خدمات شهرداری باید به طور متوازن و بدون لحاظ کردن دیدگاه شخصی و سلیقهای به شهروندان اطلاعرسانی شود.
وی به ظرفیت بانوان در حوزه روابط عمومی اشاره کرد و افزود: به طور حتم نگاه تیز بین بانوان در شناسایی معایب و مطالبات شهروندی در ارتقای فعالیتهای روابط عمومی تأثیر گذار خواهد بود.
رجبی یادآور شد که روابط عمومی با شناسایی تهدیدها و فرصتها و همچنین پیدا کردن نقاط ضعف و قوت، شرایط را برای رفع تهدیدها و نقاط ضعف و همچنین تقویت فرصتها و نقاط قوت ایجاد کنند.
حسین مرتضوی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری ضمن قدردانی از حمایتهای شهردار ساری تشکیل کارگروه رسانه و تبلیغات، حذف برون سپاری و استفاده از توانمندیهای ظرفیت داخلی، برگزاری دوره آموزشی برای روابط عمومیها و تهیه اخبار و اطلاعات را از جمله اقدامات اخیر روابط عمومی شهرداری عنوان کرد.
وی افزود: روابط عمومی شهرداری همسو با رویکرد مدیریت شهری فعالیت خود را در ارائه اطلاع رسانی شفاف و بدون منت با تلاشی روزافزون ادامه خواهد داد تا در روزهای پیش رو شاهد توسعه وترقی شهر ساری بیش از گذشته باشد.
حجت الاسلام سید مجتبی علوی مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری به نمایندگی از دیگر مدیران روابط عمومی از توجه شهردار ساری به حوزه روابط عمومی قدردانی کرد و گفت: علاوه بر اطلاع رسانی و ارتباط یا شهروندان، حوزه فرهنگی نیز مورد تاکید ویژه قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار مهر، عباس رجبی بعدازظهر شنبه در نشست با روابط عمومی ضمن قدردانی از تلاش مجموعه کارکنان روابط عمومی گفت: روابط عمومی یکی از بخشهای مهم، چشم و زبان گویای هر سازمان و اداره است.
وی با بیان اینکه مردم داوران خوبی برای بررسی عملکرد مجموعه شهری هستند، افزود: نقش روابط عمومیهای شهرداری زمانی نمود پیدا میکند که مطالبات شهروندان را احصاء کرده و در جهت نیل به آنها با همکاری مدیران سازمانها و شهرداریها تلاش کنند.
رجبی با بیان اینکه روابط عمومیها ضمن اطلاع رسانی فعالیتهای سازمان و دوایر خود، رویکردشان را به سمت و سوی شناخت نیازمندیهای شهروندان سوق دهند، ادامه داد: مردم بهترین همراه برای رسیدن به توسعه شهری هستند تا مادامی که با مردم همراه و همگام نباشیم به موفقیت دست نخواهیم یافت.
رجبی، روابط عمومی را موفق دانست که علاقهی وافر به مجموعه کاری خود داشته باشد با این توضیح که وقتی علاقه و تلاش سازمانی وجود داشته باشد به طور حتم موفقیت در این حوزه افزونتر خواهد شد.
وی شهرداری ساری را خدمتگزار بی منت مردم معرفی کرد و خدمت رسانی را وظیفه ذاتی شهرداری ساری دانست وگفت: آمار و اطلاعات منعکس شده به افکار عمومی توسط روابط عمومیها باید برگرفته از واقعیت، شفاف و به دور از اغراق باشد.
شهردار ساری در خطابش به مدیران روابط عمومی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت که با مردم صادقانه رفتار کنید و ضمن اینکه خدمات شهرداری باید به طور متوازن و بدون لحاظ کردن دیدگاه شخصی و سلیقهای به شهروندان اطلاعرسانی شود.
وی به ظرفیت بانوان در حوزه روابط عمومی اشاره کرد و افزود: به طور حتم نگاه تیز بین بانوان در شناسایی معایب و مطالبات شهروندی در ارتقای فعالیتهای روابط عمومی تأثیر گذار خواهد بود.
رجبی یادآور شد که روابط عمومی با شناسایی تهدیدها و فرصتها و همچنین پیدا کردن نقاط ضعف و قوت، شرایط را برای رفع تهدیدها و نقاط ضعف و همچنین تقویت فرصتها و نقاط قوت ایجاد کنند.
حسین مرتضوی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری ضمن قدردانی از حمایتهای شهردار ساری تشکیل کارگروه رسانه و تبلیغات، حذف برون سپاری و استفاده از توانمندیهای ظرفیت داخلی، برگزاری دوره آموزشی برای روابط عمومیها و تهیه اخبار و اطلاعات را از جمله اقدامات اخیر روابط عمومی شهرداری عنوان کرد.
وی افزود: روابط عمومی شهرداری همسو با رویکرد مدیریت شهری فعالیت خود را در ارائه اطلاع رسانی شفاف و بدون منت با تلاشی روزافزون ادامه خواهد داد تا در روزهای پیش رو شاهد توسعه وترقی شهر ساری بیش از گذشته باشد.
حجت الاسلام سید مجتبی علوی مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری به نمایندگی از دیگر مدیران روابط عمومی از توجه شهردار ساری به حوزه روابط عمومی قدردانی کرد و گفت: علاوه بر اطلاع رسانی و ارتباط یا شهروندان، حوزه فرهنگی نیز مورد تاکید ویژه قرار گیرد.