پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رنگرز: در آستانه بهره‌برداری بودن سالن 6 هزار نفری ماهفروجک /مازندران 90 پروژه نیمه‌تمام ورزشی دارد

0

حسن رنگرز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ارتباط با آخرین وضعیت اقدامات برای تکمیل پروژه ماهفروجک ساری، اظهار کرد: درباره زمان بهره‌برداری پروژه ۶ هزار نفری آسفالت راه دسترسی بر عهده مسؤولان استانی که با همکاری مجموعه حمل و نقل و نگهداری راه‌های استان انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه پروژه ۲۵ تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در حال حاضر بهره‌برداری سالن ۶ هزار نفره در دستور کار است و سقف پیست دوچرخه سواری در سال‌های آتی پروژه تکمیل می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمرکز بر روی سالن ۶ هزار نفره است و در سال‌های اخیر ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه اعتبار گذاشته و پیشرفت فیزیکی کار مناسب است.

وی تعداد پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی استان مازندران را ۹۰ مورد اعلام کرد و افزود: با توجه به ضرورت نوعی ماموریتی که در احکام بودجه دیده شده است پروژه‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

رنگرز خاطر نشان کرد: ۳۰ تا پروژه‌های استان مازندران بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی درباره اعتبار خانه کشتی که توسط رئیس سازمان برنامه بودجه مازندران اختصاص داده شد، گفت: بعد از این بازدید طی تفاهمنامه جداگانه با فدراسیون کشتی سه تا از مجموعه‌های استان را به عنوان پایگاه استعدادیابی کشتی معرفی کردیم و تا انتهای این هفته در اختیار فدارسیون کشتی برای مرمت و بازسازی قرار می‌دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره اعتبار رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: بله ـ این اعتبار تخصیص دادند اما با توجه به قول فدارسیون کشتی نیازی به این اعتبار نباشد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود این اعتبار در حوزه دیگری هزینه شده است، افزود: نه ـ اعتباری رئیس سازمان برنامه و بودجه در حوزه تملک است و ما نمی‌توانیم در سرفصل‌های اعتبارات تغییر ایجاد کنیم.

به گزارش فارس، مفید غلامی‌راد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران در حاشیه بازدید از خانه کشتی مازندران با بیان اینکه مجموعه خانه کشتی استان مازندران در شأن استان مازندران نیست، اظهار کرده بود: زیرساخت‌های خانه کشتی مازندران بسیار ضعیف است، فارغ از مشکلاتی که خانه کشتی استان دارد حتی به سالن ورزشی و زیرساخت‌‎های لازم این مجموعه توجه مناسبی نشده است.

وی خاطر نشان کرد: برای تعمیرات اساسی و تهیه و تامین تجهیزات کمک می‌کنیم به طور کلی بنده اعتقاد دارم که برای کشتی استان باید برنامه راهبردی مناسبی تعریف کرد.

با وجود گذشت نزدیک به ۶ ماه از اتمام این بازدید رئیس هیأت کشتی مازندران اعلام کرد که این اعتبار هنوز در اختیار هیأت کشتی مازندران قرار نگرفته است.

 /۸۶۰۰۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.