پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد/ کشتی دنیا زیر سلطه مازندرانی‌ها

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی که توانست مدال طلای زاگرب را از آن خود کند، با ۴۸ هزار امتیاز در صدر قرار گرفت تا دیوید تیلور آمریکایی با ۴۵ هزار امتیاز در رده سوم قرار گیرد. بوریس ماکوئف از اسلوواکی با ۴۶.۲ هزار امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم، رضا اطری دیگر کشتی مازندرانی با ۴۵ هزار امتیاز و هم‌امتیاز با هیگاچو از ژاپن در رده دوم قرار گرفت.

همچنین در وزن ۶۵ کیلوگرم هم مازندران در رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی نماینده دارد و رحمان عموزاد همچنان با ۴۵ هزار امتیاز در صدر قرار گرفت. در رده دوم اسماعیل موسوکائف از مجارستان با ۴۰ هزار امتیاز قرار دارد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، یونس امامی با ۴۲.۴ هزار امتیاز در رده دوم قرار دارد و کایل دیک از آمریکا با ۴۵ هزار امتیاز همچنان در صرار گرفته است.

در وزن ۷۹ کیلوگرم، محمد نوخودی دیگر نماینده مازندرانی جمهوری اسلامی ایران به رده دوم صعود کرد و جوردن باروز در صدر قرار دارد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، کامران قاسم پور با ۴۵ هزار امتیاز در صدر قرار گرفت، در حالی که مایسورادزه در رده دوم جای دارد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز، امیرحسین زارع در جایگاه دوم ایستاد و طاها اکگول در صدر قرار گرفت.

همچنین، پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه جهانی کشتی، آخرین رده‌بندی کشتی فرنگی در اوزان مختلف را معرفی کرد که محمدهادی ساروی کشتی گیر آملی در رده سوم وزن ۹۷ کیلوگرم این جدول قرار دارد.

در رنکنیگ جدید اتحادیه جهانی کشتی، محمدرضا گرایی در رده دوم وزن ۶۷ کیلوگرم جای دارد و محمدهادی ساروی و امین میرزازاده نیز به ترتیب در رده سوم اوزان ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم قرار گرفته‌اند.

هم‌چنین ناصر علیزاده (مازندران) در رده پنجم وزن ۸۷ کیلوگرم، علیرضا نجاتی در رده ششم وزن ۶۳ کیلوگرم و پویا دادمرز در رده هفتم وزن ۵۵ کیلوگرم جای دارند.

در استان مازندران بیش از ۱۳ هزار نفر به عنوان ورزشکار و مربی در رشته ورزشی کشتی فعالیت دارند.

  /۸۶۰۵۹/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.