پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رقم زدن صحنه‌های همدلی با وجود توطئه‌ها علیه ملت ایران نشانه بصیرت مردم است

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و یادواره سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی و رزمایش کمک مومنانه در مسجد علی ابن موسی الرضا(ع) بوستان ولایت ساری برگزار شد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در این مراسم اظهار کرد: امروز با شهادت سلیمانی‌ها خط انقلاب قوی‌تر و بصیرت مردم بیشتر از گذشته شده است. 

وی افزود: شهید سلیمانی فقط یک شخص نیست بلکه یک مکتب و فرهنگ است، فکر و ایده او در وجود تمامی ما نفوذ کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران بیان کرد: هر کدام از مردم ایران یک شهید سلیمانی هستند؛ بنابراین شهید سلیمانی زنده است.

محمدی‌لائینی افزود: حضور به هنگام مصداق بصیرت است و فاطمه زهرا (س) به هنگام در حمایت از ولایت برخاست که اگر دیگران هم به موقع حاضر می‌شدند آن وقایع تلخ رخ نمی‌داد.

وی با بیان اینکه نماز و روزه قضا دارد اما ولایتمداری قضا ندارد، خاطرنشان کرد: آن مقطع حساس اگر حضور نداشته باشیم و به هنگام اقدام نکنیم فرصت از دست می‌رود، نوش دارو بعد از مرگ سهراب بی‌ثمر است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه مردم ما در چهل سال گذشته ده‌ها کودتا، فتنه و توطئه را با حضور به هنگام در صحنه خنثی کردند، بیان کرد: آنچه بر زیبایی مناسبت‌های این روزها می‌افزاید همین صحنه‌های همدلی و حرکت‌های انسان دوستانه است و این خود نمونه و نشانه‌ای از بصیرت و حضور به‌هنگام مردم است.

علی نجفی مسؤول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: پنجمین مرحله کمک مومنانه را از بسیج ادرات استان در حال برگزاری هستیم و در ادارات کل مجموعا هزار و ۸۰۰ بسته تاکنون توزیع شده است.

وی افزود: در سطح کل استان بسیج ادارات شهرستان‌ها از گلوگاه تا رامسر حدودا ۵ هزار و ۵۰۰ سبد کالا از زمان آغاز فرمان رزمایش کمک مومنانه در نیمه شعبان توزیع شد.

 مسؤول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا بیان کرد: همه بسیجیان ادارات استان در مناسبت‌های مختلف از ماه رمضان گرفته تا دهه اول محرم، هفته بسیج و هفته دفاع مقدس  و در دهه بصیرت  رزمایش کمک مومنانه را برگزار کردند.

نجفی گفت: در دهه بصیرت هم توفیق این را داشته ایم که این رزمایش را برای حمایت از ولایت و تجدید میثاق با ولایت برگزار کنیم.

به گزارش فارس، امروز هم ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش حداقل ۳۰۰ هزار تومان توزیع شد.

 /۸۶۰۴۱/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.