پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رفع مشکل سیلاب مازندران نیازمند همکاری دیگر استان ها است

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی شامگاه دوشنبه در آئین افتتاح پروژه چهار خطه کردن ٧ کیلومتر از محور هراز با اشاره وقوع سیلاب در شرق مازندران اظهار کرد: از همکارانمان در ادارات راه انتظار داریم که با وقوع سیل مردم گرفتار شدند هرچه سریع‌تر پیگیر مشکلات مردم باشند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات سیل امروز از ظرفیت‌های ادارات راه استان‌های همجوار استفاده کنید، افزود: در آستانه نوروز ٩٨ قرار داریم و هرچه سریع‌تر مشکل مردم برطرف شود

وی با بیان اینکه استان مازندران تنها یک استان در کشورمان نیست بلکه یک سرزمین وسیعی در کشورمان است، افزود: در ایام تعطیلات سفرهای زیادی به استان مازندران انجام می‌شود و نیاز است تا هرچه سریع‌تر راه درست شود و رفت و آمد راحت تر انجام شود.

اسلامی با اشاره به اینکه تا هفته دولت سال آینده ۶ کیلومتر دیگر از محور هراز افتتاح می‌شود، ادامه داد: این ۶ کیلومتر شامل سه پل و جاده می‌شود و طرح‌های دیگری نیز در استان مازندران در حال اجرا است که به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار راهدار فصل پاییز و زمستان سختی راه پشت سر گذاشتند و هپچنین در ایام نوروز آماده باش هستند، گفت: سال ٩٨ باید سال متفاوتی باشد در پروژه‌ها انقلابی عظیم صورت بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.