پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رشد ۶۰ درصدی مشارکت مازندرانی‌ها در حوزه سلامت

0

تیمور طهماسب‌پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران اظهار کرد: از مردم خیر و نیکوکار مازندران قدردانی دارم که توجه ویژه‌ای به امر سلامت داشته و در زمان کرونا و پساکرونا کمک کار ما در این حوزه بودند.

وی افزود: با شیوع بیماری کرونا مراکز درمانی و کادر پزشکی و پرستاری درگیر شده و جان خود را فدای مردم کردند و شهدایی در این راستا داشتیم و در قبال این فداکاری، مردم هم به کمک آنها شتافته و کمک کار شدند و در این راستا نوعدوستی را به نمایش گذاشتند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت مازندران گفت: بعد از فروکش کردن کرونا، نگاه مردم به حوزه سلامت تغییر کرد و شاهد رشد مشارکت‌های مردمی در امر سلامت مازندران هستیم.

طهماسب‌پور خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ مردم خیر مازندران ۱۵۴ میلیارد تومان به مراکز درمانی کمک کردند و تغییر نگاه موجب شد که این‌ مبلغ در سال گذشته به ۲۴۸ میلیارد تومان و رشد بیش از ۶۰ درصدی برسد که باید این نگاه تقویت و به رفع مشکلات بپردازیم.

وی افزود: بسیاری از پروژه‌های مراکز درمانی و بهداشتی سالیان سال شروع شده اما سر و سامان پیدا نکرده و باید با کمک خیران برای تکمیل این پروژه‌ها اقدام شود.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت‌ مازندران یادآور شد: تجهیزات پزشکی از نیازهای مهم ما در بهداشت و درمان است و امیدواریم مردم به مجمع سلامت مراجعه و در رفع مشکلات و کمبود حوزه بهداشت و درمان کمک کار ما باشند و با حل مشکل تجهیزات پزشکی مردم به استان‌های دیگر مراجعه نکنند.

وی گفت: با قدردانی از همه خیران و نیکوکاران امیدواریم در تجهیزات پزشکی و تکمیل ‌ پروژه‌ها همچون همیشه یاری‌گر ما باشند و شاهد شتاب بیشتری در این راستا باسیم.

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲ /غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.