پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رسانه ها با نقد سازنده مسائل را به درستی تبیین کنند

0

به گزارش خبرنگار مهر، عباس زارع عصر پنجشنبه در حاشیه برگزاری آئین اختتامیه جشنواره ملی رسانه‌ای گره در نکا گفت: انسجام اصحاب رسانه در مسیری روشن به سمت توسعه، آبادانی و اعتلای همه جانبه کشور، تنها در گرو انقلابی بودن میسر خواهد بود.

وی افزود: رسانه‌ها با حرکت در تراز انقلاب، می‌توانند زمینه‌های رشد جامعه را فراهم کرده و در عرصه انتقادات سازنده و منصفانه نیز می‌توانند دغدغه مردم و مسئولین را به درستی تبیین کنند.

وی اذعان داشت: جشنواره ملی گره با هدف شناسایی و تقدیر از برترین‌های اطلاع‌رسانی درست و بهنگام در ارتباط با کرونا از اسفندماه سال ۹۸ با همت بسیج رسانه مازندران و شهرستان نکا، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران فراخوان داد.

زارع افزود: بر اساس این گزارش در مجموع، ۲۲۱ اثر از ۲۳ استان کشور به جشنواره ارسال شد که پس از راستی آزمایی ۱۹۰ اثر در اختیار داوران قرار گرفت و در پایان «۶ اثر از ۵ استان به عنوان آثار برگزیده و ۴ اثر نیز به عنوان اثر شایسته تندیس» انتخاب شدند.

وی از اینکه برای نخستین بار جشنواره ملی مطبوعات با موضوع تخصصی یادداشت نویسی برگزار شد، گفت: ما از دست اندرکاران این برنامه صمیمانه سپاسگزاری می‌کنیم و امیدواریم مطبوعات استان و کشور در مسیر انقلاب و آرمان‌های ارزنده‌اش، بیش از پیش افتخارآفرین باشد.

کد خبر 4952443
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.