پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رسانه‌ها به دنبال امیدبخشی در انتخابات باشند/معرفی مسؤول جدید بسیج رسانه ساری

0

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ابراهیم یعقوبی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول جدید بسیج رسانه شهرستان ساری با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی جامعه اظهار کرد: رسانه‌ها نقشی محوری در ایجاد شور و شوق انتخاباتی دارند.

وی به نقش مهم رسانه‌ها و فضای مجازی در پر شور کردن انتخابات و جلب مشارکت بیشتر مردم اشاره  کرد و افزود: امروز نقش رسانه‌ها و فضای مجازی از یک ابزار اطلاع‌رسانی انتشار اخبار فراتر رفته است و به عنوان مکمل فضای حقیقی و فیزیکی، تبدیل به مولفه نقش آفرین در جهت دهی جامعه و ارتقای مباحث فرهنگی با هدف روشنگری جامعه شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری بیان کرد: بخش بزرگی از پویایی، نشاط آفرینی و حساس سازی جامعه نسبت به مساله مشارکت و انتخابات به همکاری رسانه‌ها و فضای مجازی باز می‌گردد.

یعقوبی با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش مهم و سازنده‌ای در بیداری افکار جامعه دارند، ادامه داد: برگزاری انتخابات سالم و شکوهمند با زمینه مشارکت بالای مردم و فراهم کردن بسترهای لازم برای این عرصه مهم در اولویت است و با تمهیدات فراهم شده توسط عوامل برگزاری انتخابات بطور قطع شاهد مشارکت بالای مردم در تعیین سرنوشت خود از سطح روستا، شهر و در سطح بالاتر انتخاب دومین نفر کشور یعنی رئیس جمهور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در جنگ نرم دشمن خودمان را به سلاح قلم و رسانه مجهز کنیم، افزود: برای رسیدن به اهدافمان باید تلاش شبانه‌روزی داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری با اعلام اینکه دشمنان به دنبال کاهش مقبولیت جمهوری اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: رسانه‎ها با جریان‌سازی و اثربخشی توطئه دشمنان را خنثی کنند.

مسئول بسیج رسانه مازندران نیز در این مراسم گفت: انتظار می رود در این فرصت باقی مانده، مثل دوره‌های گذشته رسانه‌ها حضوری فعال‌تر و قوی‌تر در عرصه انتخاباتی کشور داشته باشند و به قدر سهم و نقش خود، به مشارکتی شدن انتخابات در ۲۸ خرداد ماه کمک کنند.

عبدالمهدی حق‌شناس بیان کرد: یکی از رسالت‌های مهم رسانه‌ها، امیدآفرینی و برجسته سازی نقاط قوت کشور است و در این خصوص ضرورت تولید بسته های خبری هوشمند و حرفه ای از رسانه ها احساس می شود.

وی با تأکید بر لزوم بسترسازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: باید برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی رسانه‌ها با جریان‌سازی درست پیام انقلاب را ترویج و نهادینه کنند.

حق‌شناس از رسانه‌ها به عنوان پیشانی و مهم‌ترین رکن در مقابل جنگ نرم دشمنان یاد کرد و افزود: بصیرت‌افزایی و مقابله با جنگ نرم دشمنان از مهم‌ترین کارکردهای سازمان بسیج رسانه است.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم ضمن قدردانی از مسؤول سابق بسیج رسانه ساری، یاسر معافی به عنوان مسؤول جدید بسیج رسانه شهرستان ساری منصوب و معارفه شدند.

 /۸۶۰۱۸/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.