پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رسانه‌ها باید مشکلات را اعلام و پیشنهاد درست را ارائه دهند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، ایمان شمسایی امشب در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای خزر بامحوریت مدیریت شهری و گردشگری که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان چالوس برگزار شد، با اشاره به اینکه شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی غیرقابل تصور ولی واقعی بود، اظهار کرد: ما اصحاب رسانه همانند همه مردم عزادار این همه مظلومان هستیم و این هم سند دیگری بر شقاوت غده سرطانی است.

وی افزود: اکنون خود آمریکا وارد میدان شده واقعا اصحاب رسانه خوب درخشیدند انشالله نشست خبری پیروزی مقاومت را در بیت‌المقدس برگزار می‌کنیم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در بحث رسانه باید مساله‌سازی کنیم، اضافه کرد: خزر یکی از مولفه‌های هویتی ما است و  این رسانه است که باید مشکلات را اعلام و راه‌حل پیشنهاد دهد.

شمسایی گفت: برپایی جشنواره‌های متعدد در کیفیت آثار خبرنگاران موثر است و وزارت ارشاد به دنبال تقویت رسانه‌های محلی است.

ساسان شیخی رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات کشور نیز  در این مراسم، اظهار کرد: استارت جشنواره رسانه‌ای خزر از سال گذشته خورد.

وی افزود: اعتقاد داریم هرچه جشنواره‌ها بیشتر باشد به کیفیت کار رسانه بیشتر می‌شود.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات کشور بیان کرد: قرار بود اختتامیه این جشنواره به‌صورت بین‌المللی برگزار شود که انشالله در سال آینده در نظر داریم بتوانیم جشنواره را در سطح بین‌المللی برگزار کنیم.

شیخی با اعلام اینکه اعتقاد داریم چالوس را به‌عنوان شهر چالوس معرفی کنیم، یادآور شد: تمام تلاش ما در حوزه رسانه در این است در موضوعات مختلف به بحث کیفی‌سازی کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی باحضور اساتید را در سطح استان مازندران خواهیم داشت، تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های ما این بود که اهالی رسانه با قوانین رسانه‌ای آشنایی کافی ندارند که این دوره ها می‌تواند بر افزایش اطلاعات در حوزه رسانه کمک می‌کند.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات کشور یادآور شد: از ۳۵۱ اثری که به جشنواره خزر ارسال شد ۴۱ اثردر این جشنواره برگزیده شد‌.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.