پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رزمایش کمک مومنانه | آغاز توزیع 4 هزار بسته معیشتی در دیار علویان

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

هیئت همدلی | به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیین توزیع ۴ هزار بسته معیشتی و حمایتی بنیاد مستضعفان مازندران و سپاه کربلا در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در دهه اول ماه محرم با حضور آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت‌الله علی معلمی امام جمعه شهرستان قائم‌شهر،  مدیرکل بنیاد مستضعفان استان، جواد بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و دیگر مسؤولان استانی ظهر امروز در معاونت آماد و پشتیبانی سپاه کربلا برگزار شد.

جواد بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در حاشیه آئین توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو فرمایش رهبری در اجرای کمک مومنانه در استان مازندران این رزمایش در نوبت دوم در دهه اول محرم با شعار ما ملت امام حسینیم شروع شد.

وی افزود: امروز هم در مجموعه آماد سپاه کربلا ۴ هزار بسته معیشتی با همت بنیاد مستضعفان مازندران و با همت گروه‌های جهادی و همه عزیزان در آماد سپاه و با اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه تهیه و توزیع شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا ادامه داد: تمامی این بسته‌ها امروز تا غروب از رامسر تا گلوگاه به دست صاحبان واقعی آن، افراد آسیب دیده شریفی که نیازمندان واقعی هستند خواهد رسید در ادامه تا آخر این دهه شاهد حرکت های خوب و مهرورزانه و گسترش فرهنگ  مردم یاری هستیم، در دهه آخر ماه صفر هم با همین محوریت کمک و مساعدت موکب داران استان مازندران را شاهد خواهیم بود.

بخشی افزود: امیدواریم که این حرکت همراه با جهش تولید باشد و روزی برسد که نیازمند اینگونه کارها نباشیم و افراد به حدی از توان برسند که بتوانند بر معیشت خود فایق بیایند.

در ادامه حسن قلی‌زاده مدیرکل بنیاد مستضعفان استان مازندران نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین‌بار است که در استان حرکتی این چنینی به صورت جمعی صورت می‌گیرد تکلیف ماست که آن را نجام دهیم، ما به صورت مجدانه از رامسر تا گلوگاه ورود پیدا کردیم، شبانه روزی با دوستان سپاه نشستیم تا این امر را که وظیفه ماست با توجه به فرمایش رهبری که همه ورود مجدانه کنند انجام دهیم.

وی افزود: این اقدام برای اقشاری که آسیب دیدند و محرومین که از قبل داشتیم و آسیب دیدند بوده است و حوزه بزرگ علوی در سطح کشور به صورت جدی و ایثارگرانه ورود پیدا کردند.
 
مدیرکل بنیاد مستضعفان استان مازندران بیان کرد: ۴ هزار بسته را به صورت دقیق بررسی شده که به کسانی که واقعا نیاز دارند انجام وظیفه کنیم، به غیر از این بسته از زمان شروع کرونا در کشور بر اساس آماری که داریم تاکنون با این ۴ هزار بسته ۱۱ هزار بسته توزیع شده قبلا مقطعی و انفرادی بوده و الان مشترک با مجموعه قرارگاه استان و شهرستان‌ها انجام دادیم.

قلی‌زاده ادامه داد: در بازگشایی مدارس هم مقدمات کار را آماده کردیم تا بتوانیم در این امر نیز به افرادی که آسیب دیدند کمک کنیم.

همچنین آیت‌الله علی معلمی امام جمعه شهرستان قائم‌شهر نیز اظهار کرد:  باید برکت ولایت را به دنیا بنمایانیم اگر ولایت بالای سر نبود در کرونا مانند غرب مردم دچار مشکل می‌شدند.

وی افزود: امامت موهبت الهی است برای جامعه بشریت، اگر نعمت خدا را کفران نمی‌کردند بعد از رحلت پیامبر امامت را حفظ می‌کردند امروزه کار به اینجا نمی‌رسید کسی که مدعی است من خادم الحرمین هستم خدمتگزار شیطان بزرگ عالم می‌شود، وابسته و در پناه شیطان به حیاط ننگین خود می‌خواهد ادامه دهد، این نتیجه بریدن از امامت و ولایت است.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر ادامه داد: اگر مدیران اجرایی کشور از هیأت دولت گرفته تا رده‌های پایین از نیروهایی که انقلاب را پدید آوردند جنگ تحمیلی را تبدیل به دفاع مقدس کردند، مدافع حرم شدند اگر از این قشر یعنی مدیران بسیجی جهادی انقلابی در اداره امور کشور حضور بیشتری پیدا می‌کردند آن وقت برکت نمایان‌تر بود.
 

  /۸۶۰۴۱/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.