پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رزمایش فاطمی با ۱هدای هزار و ۵۰۰ چادر در مازندران برگزار شد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی امروز در رزمایش اهدای  هزار و  ۵۰۰ چادر فاطمی با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز تولد امام راحل و گرامیداشت روز زن و مادر، اظهار کرد: آرزوی توسعه و تقویت فرهنگ فاطمی در جامعه و توفیقات بیشتر جامعه بانوان و الگوگیری از ایشان را داریم.

وی افزود: یک موسسه خیریه با ابتکار عمل کار خوبی را انجام دادند به همین مناسبت هزار و   ۵۰۰ چادر برای بانوان تهیه کردند که جای تقدیر دارد.

محمدی لائینی بیان کرد: یکی از بهترین کارها این است که ویژگی حضرت فاطمه حضرت فاطمه زهرا(س) را در جامعه ترویج کنیم که گل سرسبدش مساله حجاب و عفاف و حجاب برتر است.

وی هشدار داد: دشمنان ما می‌خواهند سوژه‌ها را تضعیف کنند و فرهنگ برهنگی که خودشان تجربه کردند و تلخی‌هایش را چشیدند و هنوز هم پیامدهای منفی آن را می‌چشند می‌خواهند امروز در جوامع دیگر از جمله جامعه ما نهادینه‌سازی کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نهادهایی قدام خیرخواهانه در جهت توسعه فرهنگ حجاب و عفاف انجام می‌دهند و با این شرایط اهدای چادر می‌کنند یک گام بسیار موثر و در نوع خود جهاد بزرگ است که جای تشکر و قدردانی دارد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.