پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ردیابی ۶هزار میلیارد تومان اعتبار با کمیته حقیقت‌یاب

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مهدی سعادتی رئیس فراکسیون سهام عدالت اظهار کرد: باتوجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ و موانع و تخلفاتی که در گذشته رخ داده است، مخالفان و دشمنانی دارد و  چون دشمنانی دارد، پس تلاش در اجرای این سیاست یک نوع جهاد است. 

وی با بیان اینکه هر تلاشی که در مقابله‏ با دشمنان باشد، مجاهدت است، افزود: باید با اجرای برنامه دقیق زمان‌بندی شده به سمت مردمی‌سازی اقتصاد حرکت کنیم و به دنبال گسترش فرهنگ تعاونی باشیم. 

رئیس فراکسیون سهام عدالت با اشاره به اینکه در دولت قبل اقدامات غیرقانونی رخ داد که اجرای قوانین را از مسیر اصلی خود خارج کرد، تصریح کرد: در واقع یک کودتای اقتصادی در حال شکل‌گیری بود که خوشبختانه جلوی آن گرفته شد و اکنون نیز باید حواس‌مان باشد که نگذاریم اتفاقات جدید مانع اجرای قوانین شود. 

این مسوول اظهار کرد: از سال ۱۳۹۹ در جریان توزیع سهام عدالت مبلغ ۶ هزار میلیارد تومان در سازمان خصوصی‌سازی تلنبار شده و باید برای بررسی این موضوع کمیته حقیقت‌یاب تشکیل شود. 

سعادتی گفت: با توجه به مصوبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در راستای تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی اقدامات وزارت امور اقتصاد و دارایی، سازمان بورس، سازمان خصوصی سازی، ریاست جمهور قبل و سایر نهادهای مرتبط درباره اجرا نکردن اصل ۴۴ قانون اساسی و سه فرمان مقام معظم رهبری در رابطه با موضوع گسترش فرهنگ تعاون، اقتصاد مردم محور و لزوم فعال کردن سرمایه گذاری‌های مردم در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها و کوتاه کردن دست دولتی‌ها از سهام عدالت و تعیین تکلیف متوفیان و جاماندگان از سهام عدالت نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی و فراکسیون سهام عدالت شکل گرفت.

 /۸۶۰۳۴/غ/ی


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.