پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رحمتی: نساجی باید به جایگاه مطلوب برسد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، نشست خبری و معارفه سرمربی، مدیرعامل و سرپرست جدید باشگاه نساجی مازندران بعد از ظهر امروز در سالن همایش شهرداری قائمشهر برگزار شد.

سیدمهدی رحمتی در این مراسم در خصوص حضورش در نساجی مازندران، اظهار کرد: با حمایت هواداران پرشور نساجی، ما می‌توانیم در ورزشگاه خانگی خودمان ورزشگاه شهید وطنی خیلی‌ از تیم‌ها را تحت فشار قرار دهیم. 

وی گفت: من سال گذشته با آلومینیوم اراک به اینجا آمده‌ام و هواداران نساجی ۹۰ دقیقه تیم خودشان را تشویق کردند و ما را تحت فشار قرار دادند.

سرمربی نساجی افزود: تلاش می‌کنیم، مرحله به مرحله بهتر شویم و ایرادات و مشکلات فصل گذشته را نداشته باشیم.

سرمربی جدید نساجی با بیان اینکه، اهل وعده نیستم، در خصوص استفاده از بازیکنان بومی رده پایه نساجی در تیم بزرگسالان صحبت کرد و گفت: در تیم قبلی که بودم، درحالی که اصلا شرایط مهیا نبود، اما من ۱۵ بازیکن آلومینیوم را به تیم بزرگسالان آوردم و به چندنفر از آنها بازی دادم. 

رحمتی با اشاره به اینکه، استان مازندران یکی از ذخایر فوتبال ایران است، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰ درصد از فوتبالیست‌های کشور اهل مازندران هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال کار سختی داریم زیرا فقط ۱۹ سهمیه بزرگسال داریم، افزود: امسال باید بازیکنانی داشته باشیم که حداقل ۲۵ بازی برای تیم انجام دهند و در جام حذفی و آسیا هم بتوانند بازی کنند.

رحمتی با تاکید بر اینکه مازندران مهد فوتبال است، بیان کرد: مرحله نخست این است که با توجه به خریدهای‌مان تیم را به جایگاه معقولی برسانیم. بعد از آن وقتی یک جایگاه مناسب را کسب کنید. با این استعدادهای که در این استان است، می‌توانید به گام‌های بعدی برسید و هر سال یک بازیکن خوب به اروپا بفرستیم.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.