پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رحمتی به استقلال هم نه نگفت و از سرمربیگری نساجی استعفا داد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری شد و در یکی از دیدارهای حساس این هفته تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال صف آرایی کرد.

نساجی که پس از پیروزی روحیه بخش برابر استقلال خوزستان، مقابل دیگر تیم امسال لیگ برتری شده شمس آذر به میدان رفت و تن به شکست داده بود، برای بازگشت به روندی مناسب، کار سختی در استادیوم آزادی داشت اما در پایان مقابل استقلال با نتیجه سنگین ۴ بر صفر مغلوب شد.

شرایط تیم نساجی و رحمتی با این شکست بحرانی تر شد و این تیم با ۹ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند و استقلال هم با ۲۸ امتیاز در صدر جای گرفت.

*هیچ مربی نساجی به نشست خبری نیامد

 بعد از شکست 4 بر صفر نساجی مقابل استقلال سیدمهدی رحمتی سرمربی نساجی از سمت خود استعفا کرد و هیچ یک از مربیان این تیم هم حاضر نشدند در نشست خبری شرکت کنند.

نساجی در حال حاضر با 9 امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر و منطقه خطر و سقوط به لیگ دسته یک قرار دارد.

*رحمتی از سرمربیگری نساجی استعفا کرد

مهدی رحمتی بعد از شکست 4 بر صفر تیم فوتبال نساجی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی، ضمن تشکر از حمایت‌های رضا حدادیان مالک باشگاه، از سرمربیگری تیمش استعفا کرد.

رحمتی از هواداران نساجی نیز عذرخواهی و ابراز امیدواری کرد که با کناره گیری از سرمربیگری نساجی و باز گذاشتن دست مدیران باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید، این تیم در ادامه لیگ به شرایط مطلوب دست پیدا کند.

پایان پیام/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.